anoniem Geplaatst: 26 maart 2006 Delen Geplaatst: 26 maart 2006 Sinds kort heb ik wat gekke dingen met IE 6.0 (icm XP - SP2). Zo zie ik bijvoorbeeld de titels in de IE-titelbalk niet meer volledig (zie screenshot) [img:e07cd87b6b]http://home.hetnet.nl/~caidoz/Diversen/IE-screen.jpg[/img:e07cd87b6b] [size=9:e07cd87b6b]Geen volledige titelweergave in IE-balk bovenin[/size:e07cd87b6b] Eén teken en dan houdt het wel zo'n beetje op. Tevens heeft IE soms moeite om opgestart te worden, als het uitgevoerd wordt. Dan duurt het soms een dikke minuut voordat IE tevoorschijn komt. Ook kan ik dan items in de Windowsbalk onderin tijdelijk niet benaderen, zoals de Start-knop, geminimaliseerde items en de items naast de systeemklok. Na het afsluiten van IE zie ik soms via de Windows Taakbeheer in tabblad Processen alsnog IEXPLORE.EXE staan, welk proces ik beter geforceerd kan sluiten, want anders loopt het afsluiten van Windows hier op vast en moet ik IEXPLORE.EXE tijdens het afsluiten van Windows alsnog geforceerd beeindigen. Ik heb geen idee hoe dit ontstaan is. Mijn pc is virus- en spywarevrij, geen ShitmanPro :P uitgevoerd en de pc loopt verder prima. SysteemHerstel is geen optie aangezien ik die altijd uitgeschakeld heb. Ik ben desalniettemin op zoek naar de Gouden Tip! Herman Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2006 Voor het eerste probleem: Ga in het register naar: HKEY_Current_User/Software/Microsoft/Internet Explorer/Main Staat er een tekenreedswaarde met Window Title? Zo ja; maak die helemaal leeg. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ie bij jou een M bevat met daarachter driehonderdduizend spaties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2006 Helaas, dat mag niet baten, ik had daar ooit de standaard titel "Microsoft Internet Explorer" in aangepast naar een eigen naampie en dat had nooit problemen opgeleverd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2006 dan download je firefox is ook nog een veel betere browser ook [url]http://www.getfirefox.com/[/url] :D :lol: :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen