Ga naar inhoud

Te lange naam van IE-favoriet

Aanbevolen berichten

Na het plaatsen van een website in mijn favorietenlijst, bleek die een enorm lange naam te hebben. "flash toons ,flash games - gry, games, flash, swf toon, gry swf, swf games, game, zabawne filmiki, funny video, filmiki, movies, smieszne, funny, gry flash, flash games, flash, flash toon, flash game,free" Nu ik hem wil verwijderen, wordt dit niet toegestaan. "Kan bestand niet verwijderen. De opgegeven bestandsnaam is ongeldig of is te lang. Probeer het opnieuw met een andere naam." Maar als ik de naam wil veranderen of verkorten, krijg ik ook deze mededeling. Ik heb alle mogelijkheden volgens mij wel uitgeprobeerd, maar ik kom er niet door. De link werkt overigens wel. Heeft iemand hier een idee? Win2kPro en IE6, volledig up-to-date.
Link naar reactie
[quote:836413d911="gerben"]Je gaat gewoon in explorer naar het desbetreffende .lnk bestand toe en wist het. Dus niet via MSIE aan het knoeien.[/quote:836413d911] Volgens mij bedoel je hier hetzelfde als hierboven. En mijn antwoord blijft ook hetzelfde: hij wil niet weg! 'T is een taaie! Probeer het zelf maar: zet [url=http://www.e7.pl/~casha/swf/][color=blue:836413d911]deze[/color:836413d911][/url] in je Favorieten en verwijder hem daarna.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...