anoniem Geplaatst: 15 maart 2006 Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Ik krijg de volgende melding: Your IP-address is already downloading a file. You have to wait until it is finished. If you are not downloading anything, you are using a proxy-server or a shared IP-address. Ik heb geen andere downloads open staan, en heb de PC al herstart, helaas werkt het nog steeds niet. Hoe zou ik toch gebruik kunnen maken van RapidShare? Is het mogelijk om de proxy-server uit te schakelen, of onzichtbaar te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 Ik weet niet hoe je hem kunt uitschakelen maar het klopt wat RapidShare zegt.. er zijn meestal meer mensend ie gebruik maken van een en dezelfde proxy tegelijk en meestal om van RapidShare te downloaden.. is zelfs een speciaal programma voor gemaakt daar kun je uit een hele lijst met proxies kiezen zodat je meer downloads tegelijk kunt zonder premium account Freek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 gewoon proxy uitzetten in je browser. extra - opties - en dan nog wat (gebruik zelf geen IE) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2006 menu extra - internet opties - tabblad verbindingen of in het startmenu rechtsklikken op het IE icoon, en "eigenschappen voor het internet" kiezen, en ook dan weer tabblad verbindingen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen