Ga naar inhoud

Is een proxy-server bruikbaar voor sites die vaak veranderen

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem, ik kan niet op de website www.pulse-jets.com/ komen. Deze site heb ik echter wel nodig voor mijn PWS. Nu heb ik Wanadoo om een oplossing gevraagd, en gezegd dat ik de algemene versie van mijn vraag niet geheel van toepassing vond op mijn situatie en dat de oplossing ronduit klote was en waarom. Krijg ik weer zo'n standaard lulverhaaltje met een link naar dat antwoord dat ik al lang wist en dus geen goed antwoord vind (ik haat dat soort mensen). Ik weet niet precies wat een proxy-server, maar in ieder geval een soort buffer tussen jou en het internet. Komt dat er dan op neer dat alles gewoon op servers van Wanadoo staat opgeslagen (lijkt me heel sterk)? Wat ik graag wil weten is of de meeste websites wel nog gewoon werken met een proxy-server, zoals, hotmail.com, gmail.com, diverse fora. Want vooral websites die vaak veranderen, waar deze dus onder vallen, zou ik van verwachten dat ze niet goed werken met een proxy-server of in ieder geval niet altijd volledig up-to-date.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...