Ga naar inhoud

internet probleem..

Aanbevolen berichten

[quote:c5d66c10c5="adem"]K heb wel 100% internet verbinding[/quote:c5d66c10c5]Wat bedoel je daarmee? Krijg je een IP van provider of router? [quote:c5d66c10c5="adem"]maar de pagina's gaan niet open. \ik heb alles en nog wat geprobeerd maar probleem duurt voort.[/quote:c5d66c10c5]Wat is de melding? 404?
Link naar reactie
Srry dat ik zo onduidelijk was. Ik zal het probleem nader ff uitleggen. Het gaat om een pc die aangesloten is met wanadoo livebox. Echter is de pc op dit moment aangesloten op een upc kabel internet verbinding via een router. Ik krijg wel een ip adres van de router. De software van de livebox mag ik niet veranderen van de eigenaar van de pc. Als ik een andere pc aansluit op de router kan ik wel internet. M.a.w ligt niet aan de router. mvg, adem
Link naar reactie
Een internet verbinding van chello is MAC adres gevoelig. Je moet het MAC adres van de netwerkkaart die je van Chello hebt gekregen kopieren naar de router. Hoe heeft het voorheen gewerkt? Was toen de PC rechtstreeks op het modem aangesloten? Vraag dan het MAC adres van die netwerkkaart op via ipconfig /all. Zet dat MAC adres in de router. Het is echter ook mogelijk om een gewijzigd MAC adres door te geven aan UPC. De website weet ik zo ff niet, maar het was iets van http://provision.upc.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...