Ga naar inhoud

Door Planet op een blacklist..

Aanbevolen berichten

Met alle gevolgen van dien. (Spamcop.net en mailscanner.info) Mail wordt vernietigd, komt niet meer aan. Vanzelfsprekend ben ik niet degene die ooit gespamd heeft, maar blijkbaar toch op de lijst. Is bij Planet bekend, maar "ze kunnen er niets aan doen.."? Advies: Neemt u maar een hotmailadres....:evil: Ander probleem is dat ik tot januari aan Planet vaszit.. Kan ik via een andere provider een goedkoop email(alias) aanmaken ???
Link naar reactie
[quote:92376daa8d="blob"]Met alle gevolgen van dien. (Spamcop.net en mailscanner.info) Mail wordt vernietigd, komt niet meer aan. Vanzelfsprekend ben ik niet degene die ooit gespamd heeft, maar blijkbaar toch op de lijst. Is bij Planet bekend, maar "ze kunnen er niets aan doen.."? Advies: Neemt u maar een hotmailadres....:evil: Ander probleem is dat ik tot januari aan Planet vaszit.. Kan ik via een andere provider een goedkoop email(alias) aanmaken ???[/quote:92376daa8d] Dat is een raar dat zij er niets aan kan doen... Ik heb het een keer gehad bij het inbel-netwerk van Scarlet. Alle email kwam retour, ook die naar hun eigen helpdesk... Wel lachen.... het toegewezen ip-adres bleek op een blacklist te staan... Opnieuw inbellen en ik had een ander ip-adres en de email kon wel verzonden worden.... Na een mailtje naar de helpdesk werd dat IP-adres uit de pool gehaald.... probleem opgelost. In principe kan Planet dat ook voor jou regelen.... alleen dat kost wat meer moeite... Tijdelijke oplossing is inderdaad een hotmail of GMail.... maar wel erg raar. Ze zijn volgens mij lid van de NLIP.... je kan daar een klacht indienen... als je dat wil...
Link naar reactie
Tuurlijk kun je zo een gratis mail-adresje nemen (leuk als je een heel veel contactpersonen hebt :lol: ),maar hallo: jullie betalen toch voor de services van Planet ? Als ze geen diensten meer leveren, dan is dat volgens mij contractbreuk, tenzij ze daadwerkelijk kunnen bewijzen dat jij en niemand anders die overtredingen hebt begaan.
Link naar reactie
Dat is inderdaad ook waar, en het is balen dat ik zoveel spam krijg, maar ik weet niet zo goed wat ik ertegen kan doen, ik doe wel afzender blokeren in outlook. en ik verwijder de spam mailtjes maar als ik ze krijg. Het gratis e-mail adres heb ik voor dingen waar ik me aanmeld bij internet sites. Dat is daar handig voor, maar ik hou het toch ook wel bij planet in mijn outlook ;) Groetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...