Ga naar inhoud

2 bedrijven site

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a30f816653="Leo S"]Twee bedrijven op een site??? Verklaar je nader, want ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt... Een website is toch altijd van één bedrijf, organisatie of instelling? Wat bedoel je dan met twee bedrijven op één site?[/quote:a30f816653] Ik denk niet dat het meer informatie nodig heeft. Gewoon twéé bedrijven op één site. Ik weet dat het weinig voorkomt, maar daarom vraag ik het ook hier.
Link naar reactie
[quote:ce375932a7="gijskerstens"]ik snap wel wat hij bedoelt, maar heb het nog nooit gezien - lijkt me ook niet erg logisch of handig. zelfs als het bijv. 2 bedrijfjes van 1 eigenaar zijn zullen ze bijna altijd 2 verschillende sites zijn. 2 bedrijven op 1 site is alleen maar onhandig[/quote:ce375932a7] Ik heb het zelf ook nog nooit gezien, daarom vraag ik het ook..
Link naar reactie
[quote:a59ac70d78="webspider"]Ik snap je nog steeds niet. Waarom zou je twee verschillende bedrijven op één pagina willen hebben? Vertel even duidelijk wat je wilt...[/quote:a59ac70d78] Er valt verder niks aan uit te leggen. Als u geen pagina weet die dat heeft, heeft het ook weinig zin om te reageren. Ik zou graag zo'n pagina eens willen zien. Dus als iemand een pagina weet, meld dit dan even a.u.b. Alvast bedankt :)
Link naar reactie
We proberen met je mee te denken, en daarvoor is het handig om te vertellen waarom je precies hierin bent geïnteresseerd. Gaat het je om de techniek, om de functionaliteit, om de vormgeving, om juridische aspecten, om ...? Als een kapotte grammofoon je vraag herhalen helpt kennelijk niet, dus probeer eens een ander deuntje...
Link naar reactie
je kan op je index.html iets maken dat er gelinkt wordt naar bedrijf a of bedrijf b je kan dat ook doen door het logo of berijsfpant als plaatje waar de link onder zit als de huistijl verschjillend is kan je ook de pagina zo indelen dat deel a voor bedrijf a is en deel b voor bedrijf b is bij gelijke huisstijl kan je het minder extreem maken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...