anoniem Geplaatst: 23 februari 2006 Delen Geplaatst: 23 februari 2006 Is er iemand die een site kent van 2 bedrijven? Dus twee bedrijven op één site. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2006 Twee bedrijven op een site??? Verklaar je nader, want ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt... Een website is toch altijd van één bedrijf, organisatie of instelling? Wat bedoel je dan met twee bedrijven op één site? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2006 [quote:a30f816653="Leo S"]Twee bedrijven op een site??? Verklaar je nader, want ik snap niet helemaal wat je nou bedoelt... Een website is toch altijd van één bedrijf, organisatie of instelling? Wat bedoel je dan met twee bedrijven op één site?[/quote:a30f816653] Ik denk niet dat het meer informatie nodig heeft. Gewoon twéé bedrijven op één site. Ik weet dat het weinig voorkomt, maar daarom vraag ik het ook hier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 [quote:5e079b3d0b="Mike N."]Ik denk niet dat het meer informatie nodig heeft.[/quote:5e079b3d0b] Kennelijk wel, want niemand snapt je... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 ik snap wel wat hij bedoelt, maar heb het nog nooit gezien - lijkt me ook niet erg logisch of handig. zelfs als het bijv. 2 bedrijfjes van 1 eigenaar zijn zullen ze bijna altijd 2 verschillende sites zijn. 2 bedrijven op 1 site is alleen maar onhandig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 [quote:ce375932a7="gijskerstens"]ik snap wel wat hij bedoelt, maar heb het nog nooit gezien - lijkt me ook niet erg logisch of handig. zelfs als het bijv. 2 bedrijfjes van 1 eigenaar zijn zullen ze bijna altijd 2 verschillende sites zijn. 2 bedrijven op 1 site is alleen maar onhandig[/quote:ce375932a7] Ik heb het zelf ook nog nooit gezien, daarom vraag ik het ook.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 Dan vraag ik me nu nog steeds af waarom je dit vraagt en wat je ermee wil bereiken... Je kan zelf denk ik toch ook wel bedenken dat het niet echt logisch is en daarom dus nooit voor zal komen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 Als iemand het wel weet, kan hij/zij dit dan melden :) Meer heb ik niet gevraagd... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2006 Nogmaals: je vraag is onduidelijk. Verklaar u nader. Bedoel je dat twee websites op één (fysieke of web-)server draaien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2006 [quote:7d7c1a82ac="webspider"]Nogmaals: je vraag is onduidelijk. Verklaar u nader. Bedoel je dat twee websites op één (fysieke of web-)server draaien?[/quote:7d7c1a82ac] Gewoon op één pagina.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2006 Ik snap je nog steeds niet. Waarom zou je twee verschillende bedrijven op één pagina willen hebben? Vertel even duidelijk wat je wilt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2006 [quote:a59ac70d78="webspider"]Ik snap je nog steeds niet. Waarom zou je twee verschillende bedrijven op één pagina willen hebben? Vertel even duidelijk wat je wilt...[/quote:a59ac70d78] Er valt verder niks aan uit te leggen. Als u geen pagina weet die dat heeft, heeft het ook weinig zin om te reageren. Ik zou graag zo'n pagina eens willen zien. Dus als iemand een pagina weet, meld dit dan even a.u.b. Alvast bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2006 We proberen met je mee te denken, en daarvoor is het handig om te vertellen waarom je precies hierin bent geïnteresseerd. Gaat het je om de techniek, om de functionaliteit, om de vormgeving, om juridische aspecten, om ...? Als een kapotte grammofoon je vraag herhalen helpt kennelijk niet, dus probeer eens een ander deuntje... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 ja hoor dat bestaat ! (meerdere bedrijven ( meer dan 2 ) op 1 site zelfs) Ook kan je (als je dat bedoeld ) meerder domeinnamen (bedrijven) op 1 hostplek laten "draaien". beide kan dus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 linkje...? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 http://www.librae.nl/ was hier, maar het is blijkbaar net veranderd...(sorry) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Misschien is het tijd om wat meer uit te leggen: Ik moet misschien een website maken voor 2 bedrijven. Dus voor 2 verschillende bedrijven moet ik één pagina maken. En ik ben benieuwd hoe dat gaat met de logo's en de huisstijlen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 je kan op je index.html iets maken dat er gelinkt wordt naar bedrijf a of bedrijf b je kan dat ook doen door het logo of berijsfpant als plaatje waar de link onder zit als de huistijl verschjillend is kan je ook de pagina zo indelen dat deel a voor bedrijf a is en deel b voor bedrijf b is bij gelijke huisstijl kan je het minder extreem maken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Maar liever heb ik beide op één pagina... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2006 Goh, nu al uitleg over wat de bedoeling eigenlijk is? Ik snap nog steeds niet waarom je 1 site voor 2 bedrijven wil maken? Waarom niet gewoon 2 sites maken met 2 verschillende domeinnamen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen