Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van IE7 Beta?

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, Heeft iemand van jullie deze al gedownload en geinstalleerd? Al vreemde dingen gezien? Ik heb hem er nl. wel op staan op m'n test pc en kijk zo nu en dan of sites er hetzelfde uit zien. Ik wilde de trial versie van Adobe Illustrator downloaden en besloot dit op m'n test pc te doen, toen ik daar kwam was er geen navigatie menu links, zoals bij andere browser wel. Kan natuurlijk aan m'n computer liggen maar ik denk dat dit een IE7 Beta probleempje is of zien jullie dit anders.[url]http://www.adobe.com/products/illustrator/main.html[/url]
Link naar reactie
Image is toch gelukt, alles weer terug zonder IE7 Beta. Tja mivd, dat kan je nou wel zeggen maar als meer dan 80% van de mensen nog steeds Windows gebruiken met IE is een nieuwe IE7 toch wel belangrijk te noemen en als ze daar een potje van maken gaann er steeds meer mensen over op Firfox. Firefox is ook minden gevoelig voor virussen, maar ja zo werkt dat nou eenmaal, als de verdeling andersom zou zijn zou je waarschijnlijk met Windows minder virussen hebben.
Link naar reactie
[quote:d00d6c93f5="Moos"]Image is toch gelukt, alles weer terug zonder IE7 Beta. Tja mivd, dat kan je nou wel zeggen maar als meer dan 80% van de mensen nog steeds Windows gebruiken met IE is een nieuwe IE7 toch wel belangrijk te noemen en als ze daar een potje van maken gaann er steeds meer mensen over op Firfox. Firefox is ook minden gevoelig voor virussen, maar ja zo werkt dat nou eenmaal, als de verdeling andersom zou zijn zou je waarschijnlijk met Windows minder virussen hebben.[/quote:d00d6c93f5] Stééds meer mensen stappen anders over op Firefox hoor, bovendien intergreert Firefox niet met het besturingssysteem en is dus veiliger. De redenen waarom nog veel mensen IE gebruiken is omdat het standaard op elke windows pc wordt meegeleverd, zo kunnen alternatieve browsers als firefox minder concureren.
Link naar reactie
[quote:1aa0988f45="Moos"]De overstap naar Firefox is begin vorig jaar erg goed van start gegaan en is eind vorig jaar gestagneerd en Firefox heeft nu een marktaandeel van een paar procent. Misschien wordt dit meer met de nieuwe versie 1.5 van Firefox.[/quote:1aa0988f45] Versie 1.5 is allang uit. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...