anoniem Geplaatst: 21 februari 2006 Delen Geplaatst: 21 februari 2006 Hallo Allemaal, Heeft iemand van jullie deze al gedownload en geinstalleerd? Al vreemde dingen gezien? Ik heb hem er nl. wel op staan op m'n test pc en kijk zo nu en dan of sites er hetzelfde uit zien. Ik wilde de trial versie van Adobe Illustrator downloaden en besloot dit op m'n test pc te doen, toen ik daar kwam was er geen navigatie menu links, zoals bij andere browser wel. Kan natuurlijk aan m'n computer liggen maar ik denk dat dit een IE7 Beta probleempje is of zien jullie dit anders.[url]http://www.adobe.com/products/illustrator/main.html[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2006 ik waag me zowiezo nooit aan beta's. Uit principes denk ik Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2006 Ben benieuwd of er iemand is die ook al geprobeerd heeft, als het wederom de "standaard" IE wordt lijkt me dat wel belangrijk uit te proberen en eventuele op/aanmerkingen kenbaar te maken anders blijft het net zo brak als het al was. Maar als je je er zowiezo niet aan waagd reageer dan niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2006 Inderdaad wordt die pagina in IE beta 2 niet juist weergegeven; het navigatie deel mist. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Heeft iemand hem al geprobeerd er weer af te halen, het lijkt dat ik hem nergens op de normale manier kan deinstalleren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Vond je vraag/opmerking spannend dus heb ik hem meteen gedeïnstalleerd en weg was hij. En je krijgt weer netjes versie 6.0 ervoor terug. Dus ik heb geen problemen er mee. Via config, software en updates aangevinkt vind je hem. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Eh Updates.... ff kijken.... ah die! Is me nog nooit opgevallen! En nu te laat, eigen schuld hoor, handmatig weg gehaald. Kon IE6 niet installeren, stond natuurlijk nog wat van 7 op. Toen dacht ik er ineens aan dat ik een Image gemaakt had :wink: Maar ja die kapte er halverwege mee dus nu heb ik voorlopig helemaal nix meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2006 Ik haat IE. Ik gebruik gewoon firefox en op me mac safari. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2006 Image is toch gelukt, alles weer terug zonder IE7 Beta. Tja mivd, dat kan je nou wel zeggen maar als meer dan 80% van de mensen nog steeds Windows gebruiken met IE is een nieuwe IE7 toch wel belangrijk te noemen en als ze daar een potje van maken gaann er steeds meer mensen over op Firfox. Firefox is ook minden gevoelig voor virussen, maar ja zo werkt dat nou eenmaal, als de verdeling andersom zou zijn zou je waarschijnlijk met Windows minder virussen hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2006 Goed te vernemen dat je image is gelukt. En over welke explorer kan je oeverloos discuseren, een ieder heeft om een x aantal redenen zo zijn voorkeur. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2006 [quote:d00d6c93f5="Moos"]Image is toch gelukt, alles weer terug zonder IE7 Beta. Tja mivd, dat kan je nou wel zeggen maar als meer dan 80% van de mensen nog steeds Windows gebruiken met IE is een nieuwe IE7 toch wel belangrijk te noemen en als ze daar een potje van maken gaann er steeds meer mensen over op Firfox. Firefox is ook minden gevoelig voor virussen, maar ja zo werkt dat nou eenmaal, als de verdeling andersom zou zijn zou je waarschijnlijk met Windows minder virussen hebben.[/quote:d00d6c93f5] Stééds meer mensen stappen anders over op Firefox hoor, bovendien intergreert Firefox niet met het besturingssysteem en is dus veiliger. De redenen waarom nog veel mensen IE gebruiken is omdat het standaard op elke windows pc wordt meegeleverd, zo kunnen alternatieve browsers als firefox minder concureren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2006 De overstap naar Firefox is begin vorig jaar erg goed van start gegaan en is eind vorig jaar gestagneerd en Firefox heeft nu een marktaandeel van een paar procent. Misschien wordt dit meer met de nieuwe versie 1.5 van Firefox. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2006 [quote:1aa0988f45="Moos"]De overstap naar Firefox is begin vorig jaar erg goed van start gegaan en is eind vorig jaar gestagneerd en Firefox heeft nu een marktaandeel van een paar procent. Misschien wordt dit meer met de nieuwe versie 1.5 van Firefox.[/quote:1aa0988f45] Versie 1.5 is allang uit. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 Hoelang is allang Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 [quote:08e544553e="Moos"]Hoelang is allang[/quote:08e544553e]November 2005 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 Tja.. jeee... helemaal vorig jaar al! Voor computer begrippen eigenlijk alweer oud :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 IE is troep. Maakt niet uit welke versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 Weer zo'n heerlijke genuanceerde opmerking. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 Gebruik jij toch lekker IE, je had nu al een hijackthislogje voor de zekerheid straks heb je een hijackthislog vol met spyware dank zij IE. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=157841 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2006 Dat heeft gelukkig niks met IE te maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen