anoniem Geplaatst: 20 februari 2006 Delen Geplaatst: 20 februari 2006 hallo, Sinds een tijdje heb ik een beetje ruzie met mijn internetverbinding, de situatie is als volgt: - xs4all internet abbo - netwerkje via router (3 pc's) - speedtouch kabelmodem Op zich is de verbinding best wel goed tot (150kb/s) alleen om de 15-25 minuten valt de verbinding steeds een seconde of 30 weg om het vervolgens weer normaal te doen. Aan de pc ligt het niet want alle pc's in het netwerk hebben er last van maar ik vraag me nu af wat het wel is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2006 [url]http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=16351[/url] Heeft het (ooit) goed gewerkt? Probeer eens de MTU/TTL waarde te veranderen, zie ook [url]www.speedguide.net[/url] Welk modem/router heb je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2006 Het probleem doet zich nu sinds een maandje voor en daarvoor eigenlijk 2 jaar zonder problemen kunnen internetten. En op zich als ik verbinding heb is deze ook prima. ik gebruik een speedtouch 510 modem en een edimax router Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2006 firmware al eens geupdate? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 Aan de firmware ligt het niet waarschijnlijk. Het is nu zo dat als ik het modem uitzet en weer aanzet dat de LED lampjes meteen op rood springen, dus ik vermoed dat het modem kaduuk is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen