Ga naar inhoud

VoIP-problemen

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb twee problemen bij het gebruik van VoIP-software: [b:4bb4b054b4]1.[/b:4bb4b054b4] Als ik ± 1,5 minuut gebeld heb met Skype of VoipStunt verbreekt mijn router (Linksys WRT54G v5) de verbinding met de pc en herstelt deze een paar seconden later weer. Is daar een oplossing voor (firmware is up-to-date)? [b:4bb4b054b4]2.[/b:4bb4b054b4] Ik heb [url=http://www.voipstunt.com]VoipStunt[/url] geïnstalleerd en daarmee test-accounts gemaakt, waarmee je tot 30 gratis nummers kan bellen voordat je credit moet kopen. Nu komt het rare: - Als ik een VoipBuster-gebruiker bel gaat dit goed (afgezien van probleem 1). - Als ik een VoipBuster-account wil aanmaken, krijg ik de melding dat de gebruikersnaam al bezet is. - Als ik wil inloggen op de VoipBuster-site, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Dus VoipBuster en VoipStunt gebruiken hetzelfde netwerk, maar toch zijn ze niet gelijk. De programma's wel: het versie- en het builtnummer zijn gelijk. Is er een manier om een VoipStunt-account te verwijderen of om ervoor te zorgen dat VoipBuster er ook mee kan werken? Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...