anoniem Geplaatst: 20 februari 2006 Delen Geplaatst: 20 februari 2006 Hallo, Ik heb twee problemen bij het gebruik van VoIP-software: [b:4bb4b054b4]1.[/b:4bb4b054b4] Als ik ± 1,5 minuut gebeld heb met Skype of VoipStunt verbreekt mijn router (Linksys WRT54G v5) de verbinding met de pc en herstelt deze een paar seconden later weer. Is daar een oplossing voor (firmware is up-to-date)? [b:4bb4b054b4]2.[/b:4bb4b054b4] Ik heb [url=http://www.voipstunt.com]VoipStunt[/url] geïnstalleerd en daarmee test-accounts gemaakt, waarmee je tot 30 gratis nummers kan bellen voordat je credit moet kopen. Nu komt het rare: - Als ik een VoipBuster-gebruiker bel gaat dit goed (afgezien van probleem 1). - Als ik een VoipBuster-account wil aanmaken, krijg ik de melding dat de gebruikersnaam al bezet is. - Als ik wil inloggen op de VoipBuster-site, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopt. Dus VoipBuster en VoipStunt gebruiken hetzelfde netwerk, maar toch zijn ze niet gelijk. De programma's wel: het versie- en het builtnummer zijn gelijk. Is er een manier om een VoipStunt-account te verwijderen of om ervoor te zorgen dat VoipBuster er ook mee kan werken? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 kwam hetzelfde tegen bij internetcalls. Zag geen account verwijderen staan op de website... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen