Ga naar inhoud

heeft iemand nog een uitnodiging voor gmail?

anoniem

Aanbevolen berichten

[b:0e5ea8dcce][color=blue:0e5ea8dcce][/color:0e5ea8dcce]Hoi iedereen, [/b:0e5ea8dcce]Ik zoek al heel lang een gmail account. Maar de mensen die ik ken die zo'n account hebben hebben geen uitnodigingen meer. :( Ik ben bezig met een opleiding via de LOI, en doe dat via het internet. Nu moet ik alles wat ik binnenkrijg telkens van me emailadres afhalen, want anders slipt hij gelijk vol. Dit is heel vervelend. :-? Daarom hoop ik dat iemand me kan helpen. :P Alvast enorm bedankt! Groetjes Nathali
Link naar reactie
[quote:37a526a87f="JBS"][quote:37a526a87f="Venzent"]He, shit, je bent me net voor, zo kom ik nooit van die dingen af :wink:[/quote:37a526a87f]Ik heb er ook nog maar 98 ;)[/quote:37a526a87f] ik krijg elke dag weer 50 nieuwe :S heb n keer op 1 dag 50 invites gestuurd, volgende dag kon ik er weer 50 versturen met tzelfde g-mail adres... jippie! oneindig aantal e-mailadressen, en daarmee dus oneindig GB opslag :D
Link naar reactie
Ze komen er steeds bij, ik heb er altijd 100 staan, als ik er een heb verzonden staat er maar voor iets van drie uur 99 en dan weer gewoon 100, verzend je ze allemaal dan zijn ze in ongeveer dezelfde tijd weer aangevuld tot 100, dus je komt er nooit meer vanaf. Behalve wanneer gmail uit die betafase gaat en iedereen het zondermeer kan nemen, maar dat mag van mij nog wel een tijdje op zich laten wachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...