anoniem Geplaatst: 17 februari 2006 Delen Geplaatst: 17 februari 2006 De laatste tijd krijg ik regelmatig tijdens het surfen de volgende toepassingsfout bij IE explorer.exe : De instructie op 0x7c911f6c verwijst naar geheugen op 0x000800fa. De lees of schrijfbewerking ('read') op het geheugen is mislukt. Kan iemand mij vertellen waar deze melding door veroorzaakt wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2006 Kan verschillende redenen hebben. Van software tot hardware. Gaat het steeds om 0x000800fa? Of krijg je ook weleens andere nrs? Ik zou zeggen probeer iig systeemherstel te doen naar een datum toen je er nog geen last van had. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2006 Is inmiddels opgelost alleen ben ik naarstig aan het terugzoeken wat ik precies heb gedaan. In ieder geval was het een herstelbestand voor IE wat ik gedownload heb waardoor nu alles weer werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen