anoniem Geplaatst: 12 februari 2006 Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Hoi allemaal, Gisteren een netwerkkaart in een pc ingebouwd. Deze wou het niet doen, dus erweer uitgehaald. Nu dus geen inbelverbinding meer altans de verbinding wordt wel gemaakt, maar het is net alsof er een firewall de boel blokkeert. Dus geen E-mail, Internet of telebankieren meer. (telebankieren gaat [u:309bb1bd21]niet[/u:309bb1bd21] via i-net maar via server bank met eigen programma) Wat ik geprobeerd heb: Client voor microsoft netwerken verwijderd en opnieuw geinstalleerd TCP/IP verwijderd en opnieuw geinstalleerd firewall gedeinstalleerd (zonealarm) en met de hand alles opgeruimd volgens beschrijving van zonealarm. Wat zie ik over het hoofd? Met vriendelijke groet, Zwolly Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Het lijkt erop dat Windows nu altijd verbinding zoekt met de LAN verbinding. Mischien dat je de wizard Internet verbinding instellen een keer moet uitvoeren? Dit kan in de Eigenschappen van Internet Explorer - tabblad Verbindingen - Instellen. Kies hier om handmatig een verbinding in te stellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2006 Hoi Praatpaal, Bedankt voor je reactie. Da's nog wel een goeie om te proberen thnx for the tip. Gaat alleen niet meer vandaag pc staat niet bij mij thuis :-( Maar ik laat het nog horen. Zwolly Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2006 Helaas, dat mocht niet baten. :( Ik had nog niet vermeld dat het om een Windows 98 systeem gaat. Misschien verandert dat iets aan de kijk op het probleem. Groet, Zwolly Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Misschien de instellingen van de DNS-servers? Deze kun je (volgens mij) instellen bij de Geavanceerde instellingen van de verbinding (via Externe Toegang in Bureau-accessoires) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2006 Hoi, Bedankt voor het meedenken, maar de dns staat op automatisch laten toewijzen. Groet zwolly Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen