anoniem Geplaatst: 11 februari 2006 Delen Geplaatst: 11 februari 2006 Ik krijg rechts onderin steeds een ballonetje met de tekst. "Lan verbinding" "Een van de netwerkkabels is niet goed aangesloten" Hierdoor valt internet voor 1-5 seconden uit en pakt daarna de verbinding weer op. ( hij stottert als het ware ) Ik heb adsl van wanadoo met kpn. Als jullie meer informatie nodig hebben vraag maar Maar een antwoord is beter Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2006 [quote:a33350d8a8="Pure"]Ik krijg rechts onderin steeds een ballonetje met de tekst. "Lan verbinding" "Een van de netwerkkabels is niet goed aangesloten" <knip> Als jullie meer informatie nodig hebben vraag maar [/quote:a33350d8a8] Is de netwerkkabel goed aangesloten? Is de kabel nog goed? Sinds wanneer heb je dit probleem? Is er in die tijd wat veranderd (aan de instellingen op je computer, heb je een konijn als huisdier gekregen ;))? Heb je al gecontroleerd of er geen problemen bij Wanadoo zijn? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen