Ga naar inhoud

Probleem: Lan verbinding, netwerkkabel niet goed aangesloten


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg rechts onderin steeds een ballonetje met de tekst. "Lan verbinding" "Een van de netwerkkabels is niet goed aangesloten" Hierdoor valt internet voor 1-5 seconden uit en pakt daarna de verbinding weer op. ( hij stottert als het ware ) Ik heb adsl van wanadoo met kpn. Als jullie meer informatie nodig hebben vraag maar Maar een antwoord is beter Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:a33350d8a8="Pure"]Ik krijg rechts onderin steeds een ballonetje met de tekst. "Lan verbinding" "Een van de netwerkkabels is niet goed aangesloten" <knip> Als jullie meer informatie nodig hebben vraag maar [/quote:a33350d8a8] Is de netwerkkabel goed aangesloten? Is de kabel nog goed? Sinds wanneer heb je dit probleem? Is er in die tijd wat veranderd (aan de instellingen op je computer, heb je een konijn als huisdier gekregen ;))? Heb je al gecontroleerd of er geen problemen bij Wanadoo zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...