anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Delen Geplaatst: 10 februari 2006 Hallo allemaal, wat vinden jullie hier van: gratis tv kijken via je pc, je betaald eenmalig 9,95 voor een installatiegids en vervolgens kan je gratis kijken. Ik geloof er geen bal van. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben je gewoon je 9,95 kwijt, of krijg je ook gratis malware, spyware en extra spam binnen. Informatie staat op [url]www.tv4pc.info[/url] ik vind het allemaal heel erg vreemd. Wat vinden jullie en wie heeft er ervaring mee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2006 Komt op mij een beetje ongeloofwaardig over. Er zitten ongetwijfeld een hoop addertjes onder het gras. Ze moeten toch ergens hun inkomsten vandaan halen? Eenmalig € 9,95 gaat er bij mij niet in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2006 Hoe komt deze informatie*tv kanaal informatie* binnen op je computer? dit moet dan via het internet verstuurd worden lijkt mij. TV-kaart = kabel en kabel = niet gratis Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2006 [quote:df9ec3d6bf="TeH.SMooSH"]TV-kaart = kabel en kabel = niet gratis[/quote:df9ec3d6bf]Wat bedoel je daarmee? Je moet inderdaad een kabel/adsl verbinding hebben.. en dat zit niet in die 9.95 inbegrepen als je dat bedoeld :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2006 Je krijgt voor die 10 euro alleen wat linkjes naar verschillende internetsites die programma's uitzenden of p2p-programma's aanbieden. Kun je zelf met Google natuurlijk ook vinden. Evenals [url=http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/28/1724]het volgende artikel van Tros Radar[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2006 Het is dus een bestaand iets waarmee ze op een slimme manier geld proberen te verdienen, zo van als je betaald hoef je niet zelf te zoeken. Maar klopt het dat je dan live voetbal kan kijken? Daar zal meneer de Mol blij mee zijn! Nou interesseert mij dat voetbal geen bal maar dat zou dan ook betekenen dat je via ADSL kan internetten, bellen, tv kijken en radio luisteren. Heb je geen KPN en geen kabel meer nodig. Of zitten er toch nog andere addertjes onder het gras??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2006 wat een mooi alternatief is is [url]www.pczapper.tv[/url] Alleen dat kost wel geld maar je kan dan internet tv en radio luisteren op je tv Ook is er de mogelijkheid om zelf links toe te voegen. Ook kan je je afbeeldingen, je muziek en videos bekijken op tv. Het werkt echt perfect! Groetjes :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen