anoniem Geplaatst: 8 februari 2006 Delen Geplaatst: 8 februari 2006 Hallo allemaal, Ik gebruik Firefox 1.5.0.1 met de Google toolbar. Als ik een speciaal teken wil invoegen bijvoorbeeld ë d.m.v. ALT + 137, staat dit teken automatisch in het zoekveld van de google toolbar. Het is zelfs zo dat als ik alleen ALT + 1 gebruik er een teken (smiletje) in het zoekveld van de google toolbar komt. Opnieuw installeren van de google toolbar helpt niet. Weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2006 [quote:2562dad061="cor0612"] Ik gebruik Firefox 1.5.0.1 met de Google toolbar. [/quote:2562dad061] De Google toolbar kan nog niet overweg met de nieuwste versie van Firefox. Het beste kan je de toolbar dus deïnstalleren tot hier een update voor is. Voor meer informatie zie: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=33&application=firefox Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2006 Wat gebeurt er indien gewoon us-international toetsenbord gebruikt en dan op de normale manier ë (dus eerst " en dan e tikt? Probleem zal wel niet weg zijn, naar het scheelt in ieder geval wel een paar aanslagen voor als je de boel wel op orde hebt. Die Alt 1 [ ☺ ] is trouwens wel een snelle :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2006 Het is maar net wat je gewend bent. Ik weet meer ALT+ -en uit mijn hoofd dan andere toetsencombinaties, omdat ik ALT+ -en al altijd gebruik. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen