anoniem Geplaatst: 4 februari 2006 Delen Geplaatst: 4 februari 2006 In OE krijg ik bij elk ontvangen bericht de paperclip te zien, ook als het bericht totaal geen bijlage heeft. Getest door een bericht aan me zelf te sturen, eerst zonder bijlage en daarna met. Als ik in het basisscherm naar extra ga en dan kolommen en de bijlage uitvink dan komt het paperclip symbool niet in beeld. Als ik de betreffende post waar wel een bijlage bij zit open dan zie ik wel de horizontale regel bijlage en de naam van het bestand dat mee gestuurd is. Wat kan een oorzaak zijn. Op zich natuurlijk geen groot probleem, maar ik weet zeker dat dit enkele weken geleden niet het geval was. Bedankt voor het lezen van dit bericht en nog meer bedankt voor een oplossing! O ja, Ik bedenk misschien zelf al de oplossing: ik heb norton eraf gegooit en werk nu met AVG Free. Elk ontvangen bericht wordt gescant en AVG zet onderaan het bericht deze mededeling en dat het niets heeft gevonden. Zou dat de bijlage kunnen zijn en dus de paperclip? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2006 [b:351d225ab2]gertcor schreef:[/b:351d225ab2][quote:351d225ab2]O ja, Ik bedenk misschien zelf al de oplossing: ik heb norton eraf gegooit en werk nu met AVG Free. Elk ontvangen bericht wordt gescant en AVG zet onderaan het bericht deze mededeling en dat het niets heeft gevonden. Zou dat de bijlage kunnen zijn en dus de paperclip?[/quote:351d225ab2]In één keer goed geraden !!!!! Had je trouwens gemakkelijk kunnen controleren door zo'n bijlage te openen, daar staat namelijk precies die meldtekst in :wink: . Even in de instellingen van AVG bij de mailscanner onder "Configure" het vinkje weghalen bij "Certify mail", dan is alles weer normaal. De beveiliging lijdt daar niet onder want als AVG wél een virus ontdekt in de mail of een bijlage dan komt die boodschap evengoed in het "gereinigde" mailtje terecht. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 [quote:1eaaf56698]Jim van Zweeden zegt: Had je trouwens gemakkelijk kunnen controleren door zo'n bijlage te openen, daar staat namelijk precies die meldtekst in . [/quote:1eaaf56698] Als ik rechts klik op de paperclip en dan openen dan krijg ik exact hetzelfde bericht in beeld als dat ik op het onderwerp klik om te openen en daar naar beneden scrol om helemaal onderaan de tekst van AVG te lezen. Gescant maar niets gevonden. Ik heb nu bij de inkomende post het vinkje bij Certify mail weggehaald. Kijken of dat inderdaad helpt. Post bericht aan je zelf doe ik vanavond wel eerst even eten. Maar bedankt Jim voor je reactie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2006 [b:36f03850fc]gertcor schreef:[/b:36f03850fc][quote:36f03850fc]Als ik rechts klik op de paperclip en dan openen dan krijg ik exact hetzelfde bericht in beeld als dat ik op het onderwerp klik om te openen en daar naar beneden scrol om helemaal onderaan de tekst van AVG te lezen.[/quote:36f03850fc]Ja, dat zei ik toch al in m'n vorige posting ! :) "[i:36f03850fc]Had je trouwens gemakkelijk kunnen controleren door zo'n bijlage te openen, daar staat namelijk precies die meldtekst in[/i:36f03850fc]".[quote:36f03850fc]Gescant maar niets gevonden.[/quote:36f03850fc]Nee natuurlijk niet, dat vertelde AVG je al. Wordt er echter wel een virus gevonden dan wordt je dat ook gemeld. Gr, Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen