anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Goedendag, Ik krijg steeds dezelfde foutmelding als ik het volgende adres wil bezoeken; http://msn.variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=best%20bekeken&filmID=27251 Zou iemand dit ook eens willen proberen? Als het anderen wel lukt ligt het natuurlijk aan mijn spul. Het adres kreeg ik via msn. Ik schakelde ook al alle invoegtoepassingen uit. Ben benieuwd. Timo Gruijters Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 Bij mij werkt het gewoon. Misschien is het handig om die foutmelding te posten die je steeds krijgt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 [quote:80f6541040="PS"]Bij mij werkt het gewoon. Misschien is het handig om die foutmelding te posten die je steeds krijgt ?[/quote:80f6541040] Om de foutmelding door te geven ging ik weer inloggen ennnnnn... Nu gaat het goed!!! Voordat ik de vraag stelde, ging het wel 15 keer fout. Iexplorer klapte er steeds uit. Nou, is zo weer in orde. Dank voor je hulp. timo Gruijters Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 [quote:2c717a430d="gruijters"][quote:2c717a430d="PS"]Bij mij werkt het gewoon. Misschien is het handig om die foutmelding te posten die je steeds krijgt ?[/quote:2c717a430d] Om de foutmelding door te geven ging ik weer inloggen ennnnnn... Nu gaat het goed!!! Voordat ik de vraag stelde, ging het wel 15 keer fout. Iexplorer klapte er steeds uit. Nou, is zo weer in orde. Dank voor je hulp. timo Gruijters[/quote:2c717a430d] Ik ben met bovenstaande boodschap toch te voorbarig geweest. De foutmelding komt nu weliswaar niet meer meteen in begin, doch later tijdens het spelen van de diverse films/liedjes. Soms moest ik via alt-ctr-del het prog beeindigen. Vaak ook kwam de medling; [i:2c717a430d]'In Iexplore is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Excuses voor ongemak' [/i:2c717a430d] Je kon dan ergens in een logfile naar fouten kijken, doch daar begrijp ik niets van. Ik zag wel een paar keer een opmerking over een plugin. Ik schakelde daarna alle plugins uit (Adobe, Google, WMPlayer, Msn, Messenger) Hierna konden de films niet meer worden afgedraaid, dus schakelde ik WMP weer in. De foutmedlingen blijven komen. Je vroeg een foutrapport mee te sturen, ik plak die straks bij; (Ik kortte de file iets in. Later volgt er ook nog een) <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin7.dll" SIZE="126976" CHECKSUM="0xEDE0CEAA" BIN_FILE_VERSION="7.0.4.80" BIN_PRODUCT_VERSION="7.0.4.80" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia content in Web pages. For more information, visit the <A HREF=http://www.apple.com/quicktime/>QuickTime</A> Web site." COMPANY_NAME="Apple Computer, Inc." PRODUCT_NAME="QuickTime Plug-in 7.0.4" FILE_VERSION="7.0.4" ORIGINAL_FILENAME="npqtplugin.dll" INTERNAL_NAME="QuickTime Plug-In" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright Apple Computer, Inc. 1989-2006" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="7.0.4.80" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="7.0.4.80" LINK_DATE="12/08/2005 21:42:10" UPTO_LINK_DATE="12/08/2005 21:42:10" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" /> <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\RichFX\Player\nprfxins.dll" SIZE="569397" CHECKSUM="0x79C10EAB" BIN_FILE_VERSION="3.31.659.0" BIN_PRODUCT_VERSION="3.31.659.0" PRODUCT_VERSION="3.31.0659" FILE_DESCRIPTION="RichFX Basic Player" COMPANY_NAME="RichFX Inc." PRODUCT_NAME="RichFX Basic Player 3.31.0659" FILE_VERSION="3.31.0659" ORIGINAL_FILENAME="nprfxins.dll" INTERNAL_NAME="nprfxins" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © RichFX Inc. 2001" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="3.31.659.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="3.31.659.0" LINK_DATE="11/11/2002 15:56:38" UPTO_LINK_DATE="11/11/2002 15:56:38" VER_LANGUAGE="Engels (Verenigde Staten) [0x409]" /> </EXE> <EXE NAME="pavlsp.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="PAVLSP.DLL" SIZE="110592" CHECKSUM="0xBB2594F1" BIN_FILE_VERSION="5.10.13.47" BIN_PRODUCT_VERSION="5.10.27.0" PRODUCT_VERSION="5, 10, 27, 0" FILE_DESCRIPTION="pavlsp Dynamic Link Library" COMPANY_NAME="Panda Software " PRODUCT_NAME="Internet Resident" FILE_VERSION="5, 10, 13, 47" ORIGINAL_FILENAME="pavlsp.dll" INTERNAL_NAME="pavlsp" LEGAL_COPYRIGHT="© Panda Software 2004" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.10.13.47" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.10.27.0" LINK_DATE="10/27/2005 07:48:17" UPTO_LINK_DATE="10/27/2005 07:48:17" VER_LANGUAGE="Spaans (internationaal gesorteerd) [0xc0a]" /> </EXE> <EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1024512" CHECKSUM="0x77A2DF25" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" FILE_DESCRIPTION="DLL-bestand voor Windows NT BASE API-client" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Besturingssysteem Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x105C38" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" LINK_DATE="08/04/2004 08:02:59" UPTO_LINK_DATE="08/04/2004 08:02:59" VER_LANGUAGE="Nederlands (Nederland) [0x413]" /> </EXE> </DATABASE> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2006 omg, beetje lange foutmelding... probeer eens alle updates etc van WMP te downloaden, als ik naar de site ga opent hij namelijk een klein filmpje in WMP [url=http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx]HIERR[/url] kan je (bijna) alles vinden voor WMP 10 succes! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2006 [quote:83aba0c86d="Moist.Sun-Tzu"]omg, beetje lange foutmelding... probeer eens alle updates etc van WMP te downloaden, als ik naar de site ga opent hij namelijk een klein filmpje in WMP [url=http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx]HIERR[/url] kan je (bijna) alles vinden voor WMP 10 succes![/quote:83aba0c86d] Inmiddels heb ik de logfile nog eens bestudeerd en gestroomlijnd. Er worden plm 30 bestandsnamen vermeld; 20 betreffen IExplorer bestanden, die ook allemaal in de betreffende map staan. De anderen zijn Adobe en QUIcktime bestanden, maar allen van origine APPLE!? Ik heb paar weken geleden ITunes van Apple gedownload. Ik werk op Windows-xp Pc. Ik verwijderde deze bestanden van mijn pc , doch IExplorer klapt er nog steeds uit als ik de filmpjes draai. De logfile bevat dan niet meer de verwijderde bestandsnamen, doch nog wel de 20 Iexplorer bestandsnamen. Zou met installering van ITunes misschien de Iexplorer-bestanden aangepast zijn voor Apple? Ik probeerde bij MS een nwe IExplorer te downloaden, doch zij zien dat ik al de jongste update heb. Dus ik denk niet er iets mee op te schieten om WMP opnieuw te downloaden. Ik sluit nog eens de aangepaste logfile bij met alle bestandsnamen; <?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?> <DATABASE> <EXE NAME="iexplore.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY"> <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\nppdf32.dll" FILE_DESCRIPTION="Adobe Acrobat Plug-In Version 7.00 for[u:83aba0c86d] Netscape[/u:83aba0c86d]" COMPANY_NAME="Adobe Systems Inc." <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME="[u:83aba0c86d]Apple Computer[/u:83aba0c86d], Inc." <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin2.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME="[u:83aba0c86d]Apple Computer,[/u:83aba0c86d] Inc." ORIGINAL_FILENAME="npqtplugin.dll" <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin3.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME=[u:83aba0c86d]"Apple Computer, Inc." [/u:83aba0c86d] ORIGINAL_FILENAME="npqtplugin.dll" <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin4.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME="[u:83aba0c86d]Apple Computer,[/u:83aba0c86d] Inc." <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin5.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME="[u:83aba0c86d]Apple Computer[/u:83aba0c86d], Inc." ORIGINAL_FILENAME="npqtplugin.dll" <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin6.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME="[u:83aba0c86d]Apple Computer, Inc[/u:83aba0c86d]." ORIGINAL_FILENAME="npqtplugin.dll" <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\npqtplugin7.dll" PRODUCT_VERSION="QuickTime 7.0.4" FILE_DESCRIPTION="The QuickTime Plugin allows you to view a wide variety of multimedia COMPANY_NAME="[u:83aba0c86d]Apple Computer,[/u:83aba0c86d] Inc." ORIGINAL_FILENAME="npqtplugin.dll" <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\RichFX\Player\nprfxins.dll" PRODUCT_VERSION="3.31.0659" FILE_DESCRIPTION="RichFX Basic Player" COMPANY_NAME="RichFX Inc." ORIGINAL_FILENAME="nprfxins.dll" </EXE> <EXE NAME="pavlsp.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="PAVLSP.DLL" PRODUCT_VERSION="5, 10, 27, 0" FILE_DESCRIPTION="pavlsp Dynamic Link Library" COMPANY_NAME="Panda Software " ORIGINAL_FILENAME="pavlsp.dll" INTERNAL_NAME="pavlsp" LEGAL_COPYRIGHT="© Panda VER_LANGUAGE="Spaans (internationaal gesorteerd) [0xc0a]" /> </EXE> <EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1024512" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" FILE_DESCRIPTION="DLL-bestand voor Windows NT BASE API-client" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" [0x413]" /> </EXE> </DATABASE> <?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?> <DATABASE> <EXE NAME="iexplore.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY"> <MATCHING_FILE NAME="HMMAPI.DLL" FILE_DESCRIPTION="Microsoft HTTP Mail Simple MAPI" <MATCHING_FILE NAME="iedw.exe" FILE_DESCRIPTION="IE Crash Detection" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="IEXPLORE.EXE" FILE_DESCRIPTION="Internet Explorer" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwconn.dll" FILE_DESCRIPTION="Internet Connection Wizard" COMPANY="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwconn1.exe" FILE_DESCRIPTION="Wizard Internet-verbinding" COMPANY="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwconn2.exe" FILE_DESCRIPTION="Wizard Internet-verbinding" COMPANY="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwdl.dll" FILE_DESCRIPTION="Internet-service MIME voor meervoudig downloaden" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwhelp.dll" FILE_DESCRIPTION="Help-functies voor de wizard Internet-verbinding" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwres.dll" FILE_DESCRIPTION="Wizard Internet-verbinding" COMPANY="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwrmind.exe" FILE_DESCRIPTION="Herinnering wizard Internet-verbinding" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwtutor.exe" FILE_DESCRIPTION="Wizard Internet-verbinding" COMPANY_NAME="Microsoft <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\icwutil.dll" FILE_DESCRIPTION="Wizard Internet-verbinding" COMPANY="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\inetwiz.exe" FILE_DESCRIPTION="Wizard Internet-verbinding" COMPANY="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\isignup.exe" FILE_DESCRIPTION="Internet Signup" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="Connection Wizard\trialoc.dll" FILE_DESCRIPTION="Internet Connection Wizard Trial Reminder Helper" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="MUI\0409\mscorier.dll" FILE_DESCRIPTION="Microsoft .NET Runtime IE resources" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\nppdf32.dll" FILE_DESCRIPTION="Adobe Acrobat Plug-In Version 7.00 for Netscape" COMPANY_NAME="Adobe Systems Inc." <MATCHING_FILE NAME="PLUGINS\RichFX\Player\nprfxins.dll" FILE_DESCRIPTION="RichFX Basic Player" COMPANY_NAME="RichFX Inc." </EXE> <EXE NAME="pavlsp.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="PAVLSP.DLL" FILE_DESCRIPTION="pavlsp Dynamic Link Library" COMPANY_NAME="Panda Software " VER_LANGUAGE="Spaans (internationaal gesorteerd) [0xc0a]" /> </EXE> <EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" FILE_DESCRIPTION="DLL-bestand voor Windows NT BASE API-client" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" </EXE> </DATABASE> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Inmiddels heb ik IExplore.exe 7.0 beta gedownload en geinstalleerd en wat bleek..... foutmedling bleef onverminderd aanwezig(..) Na beter opletten zag ik het volgende; [i:2f2e97defd]Handtekening van de fout; Appname:iexplore.exe AppVer: 7.0.5296.0 Modname:pavlsp.dll ModVer 5.10.13.47 Offset: 000082b8[/i:2f2e97defd] De bestandsnaam pavlsp.dll kwam ook voor in de foutenlogfile. Ik heb inmiddels Panda antivirus gencontacteerd. Wacht op hun antwoord. Het HCC telefonisch spreekuur onder nummer 023 5461188 dat woensdagmiddaG tussen 14:00 en 16:00 gebeld mag worden stelt wel heeeel weinig voor, na mijn 3e ervaring. Gister kwam de stem aan de andere kant niet verder dan; wat vervelend voor u, ook na mijn vraag of hij mij niet kon helpen. "Ja heel vervelend voor u.." Het leek Adje van Paul de Leeuw wel. Op mijn opmerking toch wel erg teleurgesteld te zijn in de hulp, kreeg ik als antwoord, dat de hardware-man ziek was. Toen ik hem vertelde dat dit helemaal geen hardware probleem was, zei hij, ja misschien hebt u wel gelijk(....). Bespottelijk. [/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Hoi :) Op jou aanvraag kijk ik wel even :wink: Doe eerst het volgende, en download hijackthis, hier staat duidelijk beschreven waar en hoe je het download hoe je scant e.d. www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html www.hijackthis.nl/hjthandleiding.html Plaats een hijackthis log, op de site lees je hoe. Doe ook even een scan bij [i:75c2f6655c]Panda[/i:75c2f6655c] http://www.pandasoftware.com/products/activescan.htm Bewaar het rapport van [i:75c2f6655c]Panda[/i:75c2f6655c] kopieer en plak dat, plaats ook het logje van hijackthis :wink: Greetz chriz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Goedendag, Ik heb alle handelingen uitgevoerd, maar niet in veilige modus. In veilige modus kan ik toch niet kiezen voor; start-programma-ed. !? Ik was wel op de site van panda voor een scan, deed daar verschillende keren een active-control run, maar als ik koos voor ; my computer of local disk oid dan kwam er een melding; error on page. Zou dat kunnen doordat ik zelf ook panda als virusscanner heb? Ik hoor graag. Timo Gruijters Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 17:44:57, on 10.03.2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5296.0000) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe c:\program files\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\APVXDWIN.EXE C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe C:\Program Files\BitTorrent\bittorrent.exe C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopIndex.exe C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopCrawl.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\AVENGINE.EXE C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\psimsvc.exe C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\WebProxy.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe C:\WINDOWS\System32\alg.exe C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopOE.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe C:\WINDOWS\explorer.exe C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE C:\DOCUME~1\Eigenaar\LOCALS~1\Temp\Tijdelijke map 1 voor hijackthis.zip\HijackThis.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.nu.nl/ R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54729 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=55245&clcid={SUB_CLCID} R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\regedit /s C:\pav.reg,C:\WINDOWS\system32\pavdr.exe,C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\APVXDWIN.EXE" /s O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe" O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe" O4 - HKCU\..\Run: [Gadwin PrintScreen 2.6] C:\Program Files\Gadwin Systems\PrintScreen\PrintScreen.exe /nosplash O4 - Startup: BitTorrent.lnk = C:\Program Files\BitTorrent\bittorrent.exe O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmwordtrans.html O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\program files\google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International* O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.paradigit.nl O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204 O16 - DPF: {4D7F48C0-CB49-4EA6-97D4-04F4EACC2F3B} - http://sib1.od2.com/common/Member/ClientInstall/7.20.0003/OCI/setup.exe O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~1\GOEC62~1.DLL O20 - Winlogon Notify: avldr - C:\WINDOWS\SYSTEM32\avldr.dll O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\PavFnSvr.exe O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Common Files\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software International - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe O23 - Service: Panda Network Manager (PNMSRV) - Panda Software - c:\program files\panda software\panda titanium 2006 antivirus + antispyware\firewall\PNMSRV.EXE O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\psimsvc.exe O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Software - C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb nog eens geprobeerd panda te laten scannen en nu lukte het wel. Ik zie echter op geen enkele manier hoe en waar een logfile is te bekijken.(..) Zal ik een andere virusprogramma site proberen? timo Gruijters Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Hoi :) Nee daar ligt het niet aan. Het is niet zo belangrijk dus laten we maarverder gaan [b:cc20707e37]FiX[/b:cc20707e37] [b:cc20707e37]1[/b:cc20707e37] Start hijackthis en vink de volgende regels aan klik vervolgens op fix checked: F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\regedit /s C:\pav.reg,C:\WINDOWS\system32\pavdr.exe,C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International* O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.paradigit.nl [b:cc20707e37]2)[/b:cc20707e37]download ewido : http://www.ewido.net/en/download/ [b:cc20707e37]3)[/b:cc20707e37]In het hoofdscherm van Ewido, klik je op "Update" in het linkse menu, en vervolgens op de knop "Start update". Als de updates gedaan zijn, zal er in de statusbalk beneden staan "Update successful". Start ewido en run een volledige systeem scan. [b:cc20707e37]4)[/b:cc20707e37] bewaar het [i:cc20707e37]rapport[/i:cc20707e37] van ewido en post dat. Greetz [b:cc20707e37]ChRiZz..[/b:cc20707e37] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 [quote:7132e03d65="ChRizz."]Hoi :) Nee daar ligt het niet aan. Het is niet zo belangrijk dus laten we maarverder gaan [b:7132e03d65]FiX[/b:7132e03d65] [b:7132e03d65]1[/b:7132e03d65] Start hijackthis en vink de volgende regels aan klik vervolgens op fix checked: F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\regedit /s C:\pav.reg,C:\WINDOWS\system32\pavdr.exe,C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International* O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.paradigit.nl [b:7132e03d65]2)[/b:7132e03d65]download ewido : http://www.ewido.net/en/download/ [b:7132e03d65]3)[/b:7132e03d65]In het hoofdscherm van Ewido, klik je op "Update" in het linkse menu, en vervolgens op de knop "Start update". Als de updates gedaan zijn, zal er in de statusbalk beneden staan "Update successful". Start ewido en run een volledige systeem scan. [b:7132e03d65]4)[/b:7132e03d65] bewaar het [i:7132e03d65]rapport[/i:7132e03d65] van ewido en post dat. Greetz [b:7132e03d65]ChRiZz..[/b:7132e03d65][/quote:7132e03d65] Ik heb net prog gerund en toen ie klaar was verdween scherm. Zal weer opnieuw doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb weer gerund doch nergens is een bestand om te sturen te vinden. Ik zit in een scherm; ewido online scanner beta. Download/processing finished. Gek he? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Voer effe de andere stappen uit, Als het goed is moet zo de procedure eruit zien: Klik op "Scanner". Klik op "complete system scan". Laat het programma je pc scannen. Tijdens de scan zal je gevraagd worden of je de gevonden bestanden wil verwijderen. Klik dan op "OK". Als de scan beëindigd is, zal je een knop zien "Bewaar rapport". Klik op Bewaar rapport en sla het rapport op, op je bureaublad. Sluit Ewido af. Het kan zijn dat ik een foutje heb gemaakt, download dan deze ewido: http://www.ewido.net/en/download/ en probeer het nog eens :wink: Greetz chriz, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Hoi, Ik heb een ikoon op buroblad van Ewido. Moet ik dan toch weer opnieuw down;oaden? Dat ik ik wel al een paar keer. Ook starte ik via het icoontje. Tussen het scannen door krijg ik wel steeds van Panda een bericht; 'gevaarlijke inbraak geblokkeerd' inbreker is dan gerelateerd aan IE.exe Ik heb geen mogelijkheid om dan toestemming te geven. Ik zal eens proberen of ik Panda ergens anders kan instellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb in Panda de firewall uitgeschakeld, maar de waarschuwingen blijven komen over inbraken. Ik kan ze niet toestaan. Tijdens het scannen staan onderaan slechts 2 toetsen; pause en abort scan. Nergens dus iets over logfile. Begrijp niet dat dit nu niet gedaan kan worden. Je schrijft over updateopdracht, doch update/downloaden gaat automatisch na te hebben gekozen voor START. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 [quote:42646b50c1="gruijters"]Ik heb in Panda de firewall uitgeschakeld, maar de waarschuwingen blijven komen over inbraken. Ik kan ze niet toestaan. Tijdens het scannen staan onderaan slechts 2 toetsen; pause en abort scan. Nergens dus iets over logfile. Begrijp niet dat dit nu niet gedaan kan worden. Je schrijft over updateopdracht, doch update/downloaden gaat automatisch na te hebben gekozen voor START.[/quote:42646b50c1] Geen probleem. We gaan iets anders proberen :wink: Verwijder ewido maar weer: Start-->instellingen-->configuratie scherm-->software->Deinstalleer ewido 1.Doe een scan bij kaspersky en kijk of het daar wel lukt: Sla het rappport op, Post het hier gevolgd door een hijackthis log. http://www.kasperskylab.nl/nl/scanforvirus.shtml 2.als dit ook niet lukt doe dan een scan met je EIGEN panda scanner, Weetje toevallig of je daarbij rapporten op kan slaan? zoja, doe het dan :wink: Greetz chriz, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Panda zit nu in eeuwigdurende loop met boodschappen'gevaarlijke operatie wordt geblokkeerd' tussen weer opnieuw proberen van Ewida. Ik kan aleen maar; sluiten, help, meer informatie. Geen mogelijkheid tot toestaan. Maar de boodscahp komt nu steeds weer terug (20/30/40 keer). Ik heb de pc al een keer opnieuw gestart. Kaparsky werkt ook niet goed en ik liet mijn eigen panda een check doen maar nergens wordt aangegeven dat er een logfile zou zijn. Ik keek met verkenner in de map /prog file\panda naar de nieuwste files van 10 maart. Zitten dat bestanden, cfg en ini bestanden bij. Met debug keek ik in cfg bestand, doch kon niet zien dat er nuttige info in stond. Ik probeer nog wat anders... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Moet nu stoppen. Hoop dat je morgen nog eens kunt helpen. TimoGruijters Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo Chrizz, Ik werk sinds het probleem met IE 7.0. Ik dacht misschien komen de problemen met scannen door 7.0 Ik probeerde vanmorgen met 6.0 weer te werken door IExplore.exe te renamen in IExplore7.exe, maar Windows laat het wel toe, doch maakt meteen weer een nieuwe IExplore.exe (zelfde grootte als 7.0) waardoor ik mijn oude iexplore(2).exe dus niet kan renamen naar IExplore.exe. Ik kan wel de oude opstarten, doch gaandeweg, na invulling van internet adres, komt toch de nieuwe IE weer op de proppen. Dat werkt dus niet. Ik heb vanmorgen ook geprobeerd in de veilige modus iets te doen, zoals in een beschrijving van Hijack ergens op internet stond. Ik dacht daar Ewida te kunnen starten, maar het aantal programma's (na start) was te groot om op het scherm te krijgen. Scrollen kon niet. Daardoor was Ewida niet zichtbaar. Ik probeerde het later nog eens on line, doch Panda blijft zich verzetten met de boodschappen;"gevaarlijke operaties geblokkeerd. Ook nog eens bij Panda online geprobeerd; het gaat daar wel, doch het is niet mogelijk een logfile te pakken. In de helpfile van dat scherm staat wel dat er een rapport geconsulteerd kan worden. (..) Als ik als bestaande klant wil inloggen, kom ik er met mijn PW niet door. Zij bieden dan hulp en zeggen klik dan op button; steeds komt dan; error occured met meeste tekst in engels en een kopregel in het spaans. Een van mijn panda dll is ook spaans. Bij het opnieuw opstarten van mijn pc kwam er een globaal bericht van Bittorent; Kan een luisterende poort openen (10061). Controleer de instellingen/poortbereik. Heeft dit iets te maken met het feit, dat er geeneen link meer werkt die in jouw emails voorkomen? Ik heb Kapersky nog eens geprobeerd, doch daar kom ik in een loop terecht; Is dit 1e keer? Ja. Dan installeren activex. Daarna keuze; losse files of online scan? Dan installeren activex enzenz Ik ga nu nog maar eens ewido downloaden en dan in veilige modus runnen!? groet, timo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen