Ga naar inhoud

install probleem Het Net + IE

anoniem

Aanbevolen berichten

Een bekende van me heeft op een systeem met win 98 daar op een installatiecd van Het Net losgelaten. Daarbij is een poging gedaan om IE te installeren (doet de cd automatisch). Ik weet niet om welke versie van de cd het gaat, nog om welke versie van IE (zeker is wel dat het gaat om een relatief oude versie). Nu is de boel vastgelopen. Op het moment dat er tot een herstart wordt gedwongen, begint de riedel weer van vooraf aan: er moet geherstart worden en na de herstart volgt de mededeling herstart de compu etc etc. Hoe dit op te lossen?
Link naar reactie
[quote:900aa53c51="tuinboon"]Een bekende van me heeft op een systeem met win 98 daar op een installatiecd van Het Net losgelaten. Daarbij is een poging gedaan om IE te installeren (doet de cd automatisch). Ik weet niet om welke versie van de cd het gaat, nog om welke versie van IE (zeker is wel dat het gaat om een relatief oude versie). Nu is de boel vastgelopen. Op het moment dat er tot een herstart wordt gedwongen, begint de riedel weer van vooraf aan: er moet geherstart worden en na de herstart volgt de mededeling herstart de compu etc etc. Hoe dit op te lossen?[/quote:900aa53c51] Herinstalleer Win98 over de bestaande win98 heen... met een bootable win98 de computer opstarten... Als het goed is houdt win98 alle drivers en instellingen en vervangt alleen de bestanden die veranderd zijn... Daarna kan je WindowsUpdate gebruiken om Win98 weer bij de tijd te krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...