anoniem Geplaatst: 30 januari 2006 Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Ik heb net een nieuwe laptop van m'n werk gekregen. Op de zaak kom ik gewoon internet op, als ik dan thuis de draadloze kaart activeer ziet hij wel gewoon mijn netwerk maar ik kan het internet niet op. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2006 heb ik ook gehad dat mn laptop het bij mn broer op zijn kamer het wel deed en op mijn kamer niet lag bij mij aan de utp kabel de utp deed het wel op mn pc maar niet op mn laptop heb toen een nieuwe utp kabel geprobeert die wel werkte Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Heb je je thuisnetwerk beveiligd d.m.v. encryptie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2006 Ga anders eens naar: Start->Programma's->Bureau-accessoires->Communicatie->Netwerkverbindingen. Selecteer daar: Draadloze netwerkverbinding en vervolgens Draadloze netwerken (rechts onder). Selecteer nu je verbinding, en druk op verbinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2006 Nee mijn netwerk is (nog) niet beveiligd, met een andere laptop kom ik er namelijk wel op. Heb wel eens horen zeggen dat het van de proxy komt, maar heb geen idee hoe dat precies werkt en wat ik er aan kan doen... dus als iemand een idee heeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2006 internet explorer - tools - internet options - connections - lan settings. Zooi uitvinken ( niet weghalen op je werk wil je het weer aanvinken! ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2006 Eventueel, als het nog niet opgelost is, kan je nog even naar de IP settings kijken. Wordt het IP adres op allebei de locaties via DHCP verkregen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen