Ga naar inhoud

Firefox geluidsweergave

anoniem

Aanbevolen berichten

Over pro en contra Mozilla/Firefox en Internetexplorer zijn al heel veel discussies geweest. Dat dus a.u.b. niet nog eens. Ideeën verschillen, smaken verschillen. We hebben ze gewoon allebei. Maar wat ik me al een poosje afvraag is of het klopt dat er met Firefox geen geluid wordt weergegeven. B.v. in videonieuws op nieuwspagina's. Is dit gewoon standaard van FF? Ik constateer dit bij de nieuwste versie 1.5, maar had dit ook al bij de vorige 1.0.7 en 1.0.6. Jammer dat ik voorlopig hiervoor nog mijn toevlucht moet nemen tot IE.
Link naar reactie
Bedankt. Ik zie dat het op dat forum wemelt van klachten over het niet weergeven van geluid. Via een bericht aldaar constateer ik ook zelf dat zelfs het NOS-journaal op Firefox niet (zondermeer) werkt: http://portal.omroep.nl/?nav=vzmlDsHEjGWcQtG Met IE gaat het vlekkeloos, met FF dus niet. Ik geloof de deskundigen op hun woord dat FF veiliger is dan IE. En ook dat FF consequenter met HTML omgaat dan IE enz. enz. Maar als je voor allerlei toepassingen die in IE gewoon functioneren in FF een plugin of extensie moet downloaden, geef mij dan toch maar IE. Dan gebruiken we FF uitsluitend om over en weer correcte weergave van onze websites te controleren. Want aangezien FF zich toch wel in toenemende mate verheugt in gebruik, is dat wel een must.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...