anoniem Geplaatst: 25 januari 2006 Delen Geplaatst: 25 januari 2006 Ik woon op schip en gebruik mijn mobiel als modem en dan werkt zeer redelijk. Ik gebruik Download accelerator (DAP) en dan kan ik downloads hervatten als verbroken. Dat werkt helaas niet bij Podcasts, het gebeurt nog al eens dat op 75% of zoiets de download "uitsterft" en ik kan die niet hervatten, de verbinding blijft bestaan want als ik andere URL intik gaat de browser vrolijk verder. Ik werk met Telfort en die hebben een extra bovenop GPRS, EDGE geheten, theoretisch is daarmee 384 kbits/sec te halen maar dat lukt natuurlijk niet, net zoals al die snurkende advertenties van ADSL aanbieders liegen dat ze barsten. Ik ben met Telfort in conclaaf en Ericsson(de techniek achter Telfort) is allerlei metingen aan het doen op mijn postcode, dat duurt minimaal 5 werkdagen maar ik ben bang dat het niet beter word. De GSM antennes staan alle gericht met de richting van de snelweg en het bereik is 5 km ik woon ong. 1,5 km dwars op de A7, ik gebruik een Yagi antenne gericht op een zendmast en de telefoon geeft vol antenne signaal, maar hoe betrouwbaar is dat? Om een lang verhaal kort te maken, weet iemand een mogelijkheid om afgebroken podcasts te hervatten ??? Vast bedankt, Rob Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen