Ga naar inhoud

wanadoo livebox internet valt weg

anoniem

Aanbevolen berichten

Mensen, ik heb sinds een week een Livebox van Wanadoo. Het probleem is dat internet het af en toe wel doet, daarna valt het uit. Nadat het is uitgevallen kan ik er niet meer op, dan start ik de computer opnieuw op en lukt internet het wel weer even. ook kan ik de verbinding herstellen en hij vind me linksys weer. Ik ben zelf systeembeheerder en weet het een en ander wel . Heb een linksys netwerk kaart en router wpa en geen sid. Als ie uitvalt kan ik refreshen zoveel ik wil maar vind ie helemaal geen internetverbindingen meer(zelfs niet van dew buren :) ) zou het door de dec telefoon komen? die staat naast de modem en router. of de firewall van de modem stoort die van de router? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:2d54840556="casanova"]Mensen, ik heb sinds een week een Livebox van Wanadoo. Het probleem is dat internet het af en toe wel doet, daarna valt het uit. Nadat het is uitgevallen kan ik er niet meer op, dan start ik de computer opnieuw op en lukt internet het wel weer even. ook kan ik de verbinding herstellen en hij vind me linksys weer. Ik ben zelf systeembeheerder en weet het een en ander wel . Heb een linksys netwerk kaart en router wpa en geen sid. Als ie uitvalt kan ik refreshen zoveel ik wil maar vind ie helemaal geen internetverbindingen meer(zelfs niet van dew buren :) ) zou het door de dec telefoon komen? die staat naast de modem en router. of de firewall van de modem stoort die van de router? alvast bedankt[/quote:2d54840556] Hum, als je de firmware een update hebt gegeven en het blijft dan zou ik het zoeken in windows... Wat gebruik je? de Zero Configuration of de driver van de Linksys? gebruik één van de twee en vul eens een SSID in... misschien kan de driver daar niet mee overweg: een leeg SSID...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...