anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Hallo, Al maanden lang krijg ik bij sommige websites de mededeling dat ik een oudere versie van Internet Explorer gebruik. Niets is minder waar ik gebruik de laatste versie. Deze zelfde melding krijg ik als ik 'handmatig' een Windows Update wil doen. Ik heb al eens geprobeerd een nieuwe versie van I.E. te installeren maar dan krijg ik weer de melding dat ik een nieuwere versie heb. Is er iemand die dit probleem herkent en een oplossing weet? Graag niet alleen adviezen om een andere browser als Firefox te gebruik, daar heb ik niet veel aan. Bedankt Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Misschien een rare vraag maar wat is jouw versie dan? IE 6.02? in combinatie met welke windows? En natuurlijk bij welke en wat voor een websites krijg je de melding... Ik krijg nog weleens bij FireFox 1.5 de melding dat deze browser niet compatible is met de website... maar dat heeft hier niets mee te maken... Maar waarom wil het niet hebben over FireFox? Al een keer de nieuwste versie geprobeerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Hallo, Mijn versie is 6.0.2900.2180 en ik draai onder XP Pro. De melding krijg ik dus als ik handmatig naar de Windows site ga voor een update ( dit is niet nodig want ik krijg toch al alles automatisch binnen) en als ik b.v. surf naar : http://www.hotels.com/tmap_controller.jsp?isRedirect=false&lat=020.665000&long=-103.304400&hotelName=VISTA+PLAZA+DEL+SOL+GUADALAJAR&address=AV.%20LOPEZ%20MATEOS%20SUR%20%232375&city=GUADALAJARA&state=&zip=45050&country=MX&hotelId=PVR+VPDS Sorry, dit is een zeer lange link en weet niet of hij bij jouw werkt. In ieder geval krijg ik een melding dat ik een oude versie van IE heb. Nogmaals dank en groet, Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 [quote:fb9f0c0956="Ruurd"]Hallo, Mijn versie is 6.0.2900.2180 en ik draai onder XP Pro. De melding krijg ik dus als ik handmatig naar de Windows site ga voor een update ( dit is niet nodig want ik krijg toch al alles automatisch binnen) en als ik b.v. surf naar : http://www.hotels.com/tmap_controller.jsp?isRedirect=false&lat=020.665000&long=-103.304400&hotelName=VISTA+PLAZA+DEL+SOL+GUADALAJAR&address=AV.%20LOPEZ%20MATEOS%20SUR%20%232375&city=GUADALAJARA&state=&zip=45050&country=MX&hotelId=PVR+VPDS Sorry, dit is een zeer lange link en weet niet of hij bij jouw werkt. In ieder geval krijg ik een melding dat ik een oude versie van IE heb. Nogmaals dank en groet, Ruurd[/quote:fb9f0c0956] Ik ben even op de website geweest en deze laadt een java-script of applicatie... Bij mij werkt hij zowel in Windows 2000 IE 6.02 als in FireFox 1.5 NL..... en ik denk dat je handmatig een sun-java machine moet installeren om de juiste ondersteuning te krijgen.. het heeft waarschijnlijk iets te maken met je JAVA omgeving. JAVA wordt volgens mij niet meer standaard mee geleverd met Windows XP... deze zal je apart moeten downloaden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb de nieuwe versie van Java op mijn computer staan, dus dat kan het niet zijn. Misschien ontkom ik er toch niet aan en moet ik maar weer gebruik gaan maken van Firefox ( niet mijn favoriete browser tussen haakjes). Ruurd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen