anoniem Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Mensen, ik heb sinds een maand een Livebox van Wanadoo. Het probleem is dat internet het af en toe wel doet, daarna valt het uit. Nadat het is uitgevallen kan ik er niet meer op, dan start ik de computer opnieuw op en lukt internet het wel weer even. Daarna valt hij weer uit, enz. Mijn computer draait op Windows XP Home Edition. Ik heb wanadoo gebeld. Ze zeiden dat ik bij uitvoeren wat dingen moest intypen, daarna kwam ik bij [b:b1b0a7ce79]ipconfig[/b:b1b0a7ce79]. Daar stond een verhaal, dat ik microsoft product support services moest bellen. Die belde ik, ze konden me niet helpen, ik werd doorverwezen naar Packard Bell helpdesk. Die gingen na lange tijd gewacht te hebben niet opnemen, dus raadpleeg ik deze site maar. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zo betalen we ons abonnement voor niks, wat hebben we er aan als internet het niet doet. PS: op de modem brandt het ADSL lampje, dat betekend dat er wel een adsl verbinding is, maar ik kan niet op internet. Ik hoop dat jullie het snappen. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Okee... Branden de lampjes op de netwerkaansluiting aan de zijde van de PC wel? En is er een driver voor de netwerkkaart geinstalleerd... (staat er een icoontje in de taskbar met twee monitortjes) En als laatste vraag: kan je misschien de gegevens van IPconfig /all hier op het forum plaatsen? Dat zegt mij iets meer... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen