Ga naar inhoud

extern acount hotmail wijzigen

Aanbevolen berichten

hi, Ik heb m'n gmailaccount gebruikt om hotmail mee op te kunnen gaan (MSN-en). Nu heb ik per ongeluk een fout gemaakt in m'n gmailaccount (micheldekruyff i.p.v. mdekruyff) dus nu staat er elke keer "emailadres niet geverifieerd" Heb al bij registratiegegevens gegevens gekeken bij msn maar kan alles wijzigen behalve m'n emailaccount zelf, heeft iemand een tip?
Link naar reactie
Nee, m'n gmail account is mdekruyff@gmail.com en ik heb bij msn opgegeven dat dit micheldekruyff@gmail.com is, dom want nu krijg ik als bij msn messenger inlog als micheldekruyff@gmail.com natuurlijk de melding achter mij als contactpersoon dat m'n emailadres niet geverifieerd is, dit zal er altijd blijven staan totdat ik zelf de fout herstel. Hopelijk is het zo duidelijk?
Link naar reactie
1. heb je een verkeerd e-mail adres in msn opgeslagen, of 2. heb je het aparte msn-account aangemaakt met het verkeerde e-mail adres uitleg 1.: ik had een soortgelijk probleem (verkeerd wachtwoord opgeslagen op msn) Om dit te verhelpen, kan je eerst proberen te klikken op Vergeet Mij. Mocht dit niet werken, kan je ook ff naar msn een mailtje sturen. Zij zeggen dan iets over de map Credentials verwijderen (weet alleen ff niet zo snel waar die staat). NOTE: mijn ervaring is dat het geen vanbijde gewerkt heeft, maar je kan het proberen uitleg 2.: valt indd niet om te keren, gewoon ff nieuw msn-account aanmaken waar je het eerder ook al had gedaan
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik ben het met michelh eens, het enige dat je kunt doen is opnieuw anmelden bij passport en dan dit keer met het goede adres, of als je echt dit adres wilt gebruiken, een nieuw gmail acount aanmaken, maar dan met je adres wat je bij msn hebt gebruikt. 2 opties, het is maar net hoe graag je dat adres wilt gebruiken. Als je dat gmail adres al langer hebt lijkt het mij makkelijker om je opnieuw bij msn aan te melden met het juiste adres. Maar als je nog een uitnodiging voor gmail over hebt kun je jezelf nog een keer opgeven alleen dan onder die andere naam. En nu maar hopen dat die nog open is :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...