anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Welk netwerk is op dit moment het beste of goed.. Met Tiscali heb ik zelf veel problemen, dus nu wil ik overstappen. Op dit forum staat meer hierover, maar dat is al tijden geleden, nu vraag ik me af hoe is dat op dit moment. moet ik KPN of BBned nemen? En welke provider vinden jullie het beste? Alvast bedankt! Groeten Oscar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Volgens mij maakt het weinig uit het KPN-netwerk of BBNed-netwerk... zelf heb ik ADSL van Scarlet, geen One maar ADSL, en dat is stabiel en de snelheid die ik moet hebben volgens het contract. Scarlet werkt bij mij via BBNed... Zelf ben ik niet echt weg van de Copperjet die ze mee leveren... daarom heb ik die vervangen door een Eminent EM4114... KPN levert aan wat meer providers... dan BBNed... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 Bedankt voor je antwoord, ik hoop dat nog meer mensen even hun bevindingen willen vertellen, zodat ik een goede keuze kan maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 [quote:52a329eb0c="O_Tiby"]Bedankt voor je antwoord, ik hoop dat nog meer mensen even hun bevindingen willen vertellen, zodat ik een goede keuze kan maken.[/quote:52a329eb0c] Hoi, Het leuke is dat ik jaren bij planet heb gezeten (KPN) dus. Van mij geen verkeerd woord over planet en KPN, is me altijd goed bevallen, ben daar weg gegaan vanwegen de prijs. Ben 2 mnd. geleden overgestapt naar ( jij zal wel gaan lachen) tiscali special ( nu T4) moet zeggen bij mij gaat tis niets beter of slechter dan Planet. hoewel ik met de snelheid bij tis down en up aardig wat hoger zit als dat ze opgeven ( tot nu toe) bij planet was het bij mij meestal iets er onder en soms gelijk aan wat ze beloven. Maar het scheelt me wel € 33,49 ( is €25 voor abo en € 8,49 van KPN omzetten van belplus terug naar belbuget) in de maand excl. de gratis bel min, want bellen bij tis is gratis in heel nederland 24 uur pd 7 dagen in de week. Maar nogmaals kpn is me wel altijd goed bevallen. groetjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Is KPN InternetPlusBellen iets? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2006 [quote:720e4167df="O_Tiby"]Is KPN InternetPlusBellen iets?[/quote:720e4167df] Dat is eigenlijk net zoiets als scarlet One, bellen via Tiscali en bellen via een kabelaar: Voice over IP... Je gewone analoge telefoonlijn eruit, na de aansluiting van KPN wordt alle data inclusief je telefoongesprekken door de modem over het IP-netwerk (internet) van KPN geleid... Je krijgt daarvoor een ander modem met extra poorten voor het aansluiten van je normale telefoon... De verschillende providers bieden dit dus al aan en nu brengt KPN het ook... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb een ADSL aansluiting bij Wanadoo, da's (maximaal) 20Mbps Up en 1Mbps Down voor ongeveer 23 Euro, tot nu toe geen storingen etc. Een solide product. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen