Ga naar inhoud

Dichtslibbende internetverbinding?


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Heb op mijn pc windows Xp prof nl staan. Ik maak contact met internet via een asus wifi-usb stick, via een wap van conceptronic. Sinds kort heb ik emule geinstalleerd en ben ik dagelijks aan het downloaden. Dit gaat gewoon goed. Wil ik echter internetten dan lukt dit niet. Niet via i.e. en niet via firefox. Alleen als ik de pc opnieuw opstart lukt het even, hooguit een minuut of 10, maar daarna is het weer gedaan. Dit probleem doet zich ook voor als ik emule niet draai, dus ik weet niet of het daar wel mee te maken heeft. Het is net of de verbinding dichtslibt, maar het rare is dus dat emule wel gewoon blijft werken. Overigens doen outlook en msn het ook niet. Niks doet het eigenlijk, behalve emule. Ik zit ook met een laptop op hetzelfde acces point, en die werkt wel gewoon altijd goed. Nooit geen problemen ermee. Je zou dus zeggen dat het niet aan het ap ligt. Mijn modem is een alcatel speedtouch 510. Ik heb via de pc wel een aantal poorten open gezet voor emule, omdat dat anders niet werkte. Maar ik denk niet dat dat problemen oplevert. Welke poorten gebruiken i.e. firefox, msn en outlook trouwens? Ik heb ook weleens wat gelezen over het maximale aantal connecties in windows Xp. Maar ik denk niet dat dat het is omdat het probleem er ook is als ik emule niet draai...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...