Ga naar inhoud

Software voor E-Cards

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een gratis te downloaden programmaatje om zelf ecards te maken en te laten versturen vanaf mijn website. Inmiddels heb ik al wat gevonden op internet, maar dat is niet wat ik zoek (standaardkaartjes, te hoge kosten, etc.). Ik weet dat je in flash ecards kunt maken, maar dat programma beheers ik nog niet genoeg om dat te kunnen. Mijn website heb ik grotendeels in Dreamweaver gemaakt en nu schijnt het dat je met DW ook ecards kunt maken, alleen heb ik nog niet uitgevonden hoe dat werkt. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, ik wil gewoon een aantal vaste cards maken (dus dat men niet zelf een afbeelding, font, etc hoeft te kiezen) die verstuurd kunnen worden. Wie kan mij nuttige links of tips geven?
Link naar reactie
Volkomen gelijk, rolfb. Maar een .wmf'je is dezer dagen nog veel spannender! :lol: :wink: In alle ernst, je haalt daar inderdaad wel een teer punt aan! De exe zal zelfs niet eens door alle email clients geaccepteerd worden afhankelijk van de instellingen. De naar veiligheid toe zuiverste manier is wellicht om met een link te werken naar de exe: link naar een upload site, link naar eigen website,... Persoonlijk gebruik ik ook liever email sjablonen met gelegenheids briefpapier. Best ook wel leuke dingen mee te bereiken en je hebt enkel nog het email adres in te voeren.
Link naar reactie
Misschien een beetje uit de richting, maar Gallery (een web-album) heeft e-card functionaliteit. Als je dan ipv foto's (of naast foto's) ook de plaatjes van je ansichtkaarten erin zet, kan je e-acrds versturen. http://gallery.sourceforge.net Heeft vast wel links naar demo's (of pb me effe voor de link naar mijn gallery)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...