anoniem Geplaatst: 3 januari 2006 Delen Geplaatst: 3 januari 2006 Hallo medegebruikers. Sedert geruime tijd ontvang ik mijn email dubbel, dus 2 keer dezelfde mail. Waarschijnlijk heeft mijn kleinzoon het een of ander anders ingesteld. Maar hij weet niet meer wat hij veranderd heeft. Kan iemand mij svp helpen dit euvel te verhelpen? De groetjes uit het koude zuiden van een hobbywijnmaker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2006 Komen ze beide in hetzelfde 'mapje' binnen ? Of heeft ie een apart mapje gemaakt en komen ze in beide mapjes binnen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Klein detail: over welk email programma gaat het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik Outlook Express 6.0 en de mail komt binnen gewoon in postvak in, maar dubbel. Is er een of andere instelling waarmee ik dit kan voorkomen? De groetjes van een hobbywijnmaker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Dit hoeft niet persé een foutieve manipulatie van OE te zijn vanwege je kleinzoon. Meest voor de hand liggende oorzaak: beschadigd Pop3uidl.dbx bestand in de OE "store folder". Om dit te fixen, moet je Pop3uidl.dbx hernoemen en dan Outlook Express herstarten. OE maakt automatisch een vers Pop3uidl.dbx bestand aan tijdens het herstarten. 1. Als OE open staat, sluit OE dan af. 2. Gebuik de zoekfunctie om de file te vinden. Start -> Search -> klik op "For Files or Folders". (start-> zoeken->bestanden of mappen) 3. Zoek naar [b:33b97e7828]Pop3uidl.dbx[/b:33b97e7828] 4. Onder de zoekresultaten, rechtsklik je met je muis op de Pop3uidl.dbx file, en klik dan op Rename(hernoem). 5. Type Pop3uidl.old en druk dan op ENTER. 6. Herstart Outlook Express, controlleer of het probleem opgelost is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Hallo Decomp of Medior. Ik heb dit geprobeerd en het is gelukt . heel veel dank hiervoor. Mijn oma was ook een Belgische en kwam uit Borgloon. Heel vriendelijke mensen , en jij zeker vanwege de fijne hulp. Nogmaals bedankt en de groetjes uit Zuid-limburg van een hobbywijnmaker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Zeg maar decomp. "Medior" is een "anciënniteitstitel" zeg maar, die op het forum automatisch wordt toegewezen op basis van het aantal "posts" dat het betreffende forumlid heeft gedaan in zijn cariére. AmezorC is "senior". Bij jou staat er "nieuw lid" onder je naam, zie je? Heeft allemaal weinig belang hoor. Bedankt voor de terugmelding. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen