Ga naar inhoud

Dubbele emailontvangst.

Aanbevolen berichten

Hallo medegebruikers. Sedert geruime tijd ontvang ik mijn email dubbel, dus 2 keer dezelfde mail. Waarschijnlijk heeft mijn kleinzoon het een of ander anders ingesteld. Maar hij weet niet meer wat hij veranderd heeft. Kan iemand mij svp helpen dit euvel te verhelpen? De groetjes uit het koude zuiden van een hobbywijnmaker.
Link naar reactie
Dit hoeft niet persé een foutieve manipulatie van OE te zijn vanwege je kleinzoon. Meest voor de hand liggende oorzaak: beschadigd Pop3uidl.dbx bestand in de OE "store folder". Om dit te fixen, moet je Pop3uidl.dbx hernoemen en dan Outlook Express herstarten. OE maakt automatisch een vers Pop3uidl.dbx bestand aan tijdens het herstarten. 1. Als OE open staat, sluit OE dan af. 2. Gebuik de zoekfunctie om de file te vinden. Start -> Search -> klik op "For Files or Folders". (start-> zoeken->bestanden of mappen) 3. Zoek naar [b:33b97e7828]Pop3uidl.dbx[/b:33b97e7828] 4. Onder de zoekresultaten, rechtsklik je met je muis op de Pop3uidl.dbx file, en klik dan op Rename(hernoem). 5. Type Pop3uidl.old en druk dan op ENTER. 6. Herstart Outlook Express, controlleer of het probleem opgelost is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zeg maar decomp. "Medior" is een "anciënniteitstitel" zeg maar, die op het forum automatisch wordt toegewezen op basis van het aantal "posts" dat het betreffende forumlid heeft gedaan in zijn cariére. AmezorC is "senior". Bij jou staat er "nieuw lid" onder je naam, zie je? Heeft allemaal weinig belang hoor. Bedankt voor de terugmelding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...