anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Delen Geplaatst: 31 december 2005 Hallo, Heb net vandaag mijn computer een schone installatie gegeven van Windows XP met SP2. Maar nu constateer ik dat ik niet meer op msn kan inloggen en kan ik ook niet inloggen op mijn hotmail account. Wanneer ik inlog op hotmail krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden. Wanneer ik op mijn laptop hotmail benader dan kan ik gewoon inloggen op msn en hotmail. Onderstaande mogelijke oplossingen heb ik al geprobeerd, maar nog steeds werkt het niet. 1 Tijd en datum goed gezet 2 beveiligingsniveau aangepast 3 Router een reset gegeven 4 computer gecontroleerd op virussen 5 gepoogd een windows update te doen, maar dit wil ook niet 6 enkele dlls aan het register toegevoegd Wie heeft er een idee? Groeten, En een goed uiteinde. Daniel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2006 probeer anders iefix eens misschien dat het helpt. die kan je [url=http://www.scanwith.com/download/IEFix.htm]hier[/url] vinden: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2006 Heb de Fix er over heen gedaan, maar heeft helaas niks geholpen. Iemand enig idee? Daniel[/quote] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2006 Wat zijn je instellingen van je Ip ? Zelfde werkgroep? Goed Ip adres, goed subnetmask? Kun je pingen naar de router? Kun je via t lan op je notebook? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 check je internetopties even Configuratiescherm > Internet Opties > Geavanceerd. Controleer of SSL 2.0 en SSL 3.0 aangevinkt zijn Niet dat dit de enige goede oplossing is, maar het kan hieraan liggen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Probleem is opgelost, Ik heb een mail gestuurd naar hotmail wat er aan de hand was. Een dag later werkte het account weer. Bedankt allen. Daniel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen