anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Delen Geplaatst: 31 december 2005 hallo, ik heb vandaag windows xp eropnieuw opgegooit, waar normaal mijn lan verbinding staat staat nu mijn 1394-netwerkkaart, maar op het moment dat ik op verbinding herstellen klik krijg ik deze melding: De TCP/IP instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagt. Ik heb planet, maar kan de instalatie cd-rom niet meer vinden, maar ik zit via Lan aan een andere computer, enige oplossingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2005 [quote:6c3fbed71e="marcvdbrink"]hallo, ik heb vandaag windows xp eropnieuw opgegooit, waar normaal mijn lan verbinding staat staat nu mijn 1394-netwerkkaart, maar op het moment dat ik op verbinding herstellen klik krijg ik deze melding: De TCP/IP instellingen van de verbinding kunnen niet worden opgevraagt. Ik heb planet, maar kan de instalatie cd-rom niet meer vinden, maar ik zit via Lan aan een andere computer, enige oplossingen?[/quote:6c3fbed71e] Installeer het TCP/IP-protocol eens opnieuw. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2005 Van de site van Planet de supportwizard daar lukt het wel mee. http://www.planet.nl/planet/show/id=1611445/sc=78daab Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2005 1394.. das firewire.. kijk is of je netwerkkaart wel goed geinstalleerd is. Onder apparaatbeheer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2005 onder netwerk adapters staat alleen 1394, maar ik zoek idd wel even verder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2006 Je zult eerst de NIC moeten instaleren anders lukt er niets. Staat er onder apparaat beheer geen Netwerkadapter?Ja? stuurprogramma installen. Nee> nieuwe hardware toevoegen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen