anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Delen Geplaatst: 28 december 2005 Als ik iets aan het downloaden ben, duurt het laden van een eenvoudige pagina verschrikkelijk (minuten-)lang. (Maakt niet uit of het downloaden via een downloadmanager of IE doe.) Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2005 check op spyware, adaware etc. En gebruik zoiezo een andere browser; zoals Opera Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2005 neem een sneller internet abbo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2006 [quote:98652c8640="rolfb"]neem een sneller internet abbo?[/quote:98652c8640] Ik weet dat het probleem niet ligt aan de snelheid van de verbinding, maar aan het aantal connecties dat gemaakt kan worden. En het zou me niets verbazen als hier iets niet helemaal juist ingesteld is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2006 [quote:aaf9aa585b="Vv."]Ik weet dat het probleem niet ligt aan de snelheid van de verbinding, maar aan het aantal connecties dat gemaakt kan worden. [/quote:aaf9aa585b]Doe 'ns een ping-test. http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2006 Download 90.4 KByte/sec (=723 kbps) Upload 87.6 KByte/sec (=701 kbps) Connection 487.0 Conn/min (Dit valt tegen. In de eerste weken van mijn nieuwe internet-abb. zat ik tegen de 1M?? Wanadoo Fam.) Maar toch.. Als iets met 5kB aan 't downloaden is, opent een andere pagina vaak niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Raar dat je uploadsnelheid vrijwel even hoog is dan je downloadsnelheid... Als het probleem zich voordoet moet je is kijken hoe hoog de downloadsnelheid is van het bestand wat je op dat moment aan het downloaden bent. Ligt die rond de 90 kb/s dan is het natuurlijk niet vreemd dat pagina's langzamer geladen worden. Je volle bandbreedte wordt dan al gebruikt namelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Het gekke is juist dat het soms ook bij trage downloads is. En dat ik er soms géén last van heb soms niet. Was ik nog vergeten vermelden (om het duidelijk te houden :oops: ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen