anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Delen Geplaatst: 13 december 2005 Ik heb pas FF1.5 geinstaleerd, maar nu loop ik tegen een vreemd probleem aan. Op enkele sites kan ik soms een plaatje niet zien. Voorbeeld: http://plan.epfl.ch/?room=hitec Hier moet een grote plattegrond in beeld komen. Bij mij FF1.5 zie ik er niets van. IE en Opera werken perfect, net als de FF1.07 Ik ben dus benieuw of dit bij anderen ook zo is. Als het alleen bij mij gebeurd dan zal ik eens alle extensies uitschakelen en dat soort dingen. wimb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2005 [quote:61252a4ad9="WimB"]IIk ben dus benieuw of dit bij anderen ook zo is. [/quote:61252a4ad9]Ik kan 'm in FF1.5 zien, zonder problemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2005 Die plattegrond lijkt me in flash opgezet. Mogelijk heb je daar nog niet de plugin voor geïnstalleerd. Werkt bij mij ook goed overigens. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2005 [quote:659fe11f08="gerben"]Die plattegrond lijkt me in flash opgezet. Mogelijk heb je daar nog niet de plugin voor geïnstalleerd. Werkt bij mij ook goed overigens.[/quote:659fe11f08] Is niet in flash opgezet! Lijkt me iets met javascript/DHTML te zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen