anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Delen Geplaatst: 13 december 2005 Hallo allemaal Mijn website was destijds bij het begin reeds snel door google gevonden. Nu heb ik de structuur van de website gewijzigd (foto's beter verdeeld in submappen, 't werd een beetje een rotzooi). Die nieuwe websiteindeling heb ik nu al tweeen een halve maand geleden op de server gezet. De teksten worden prachtig door google gevonden. Maar zoeken naar de plaatjes levert nog steeds foutieve vermeldingen op. Enkele opmerkingen nog: Ik heb geen afscherming via robots.txt of zo voor die bewuste submappen toegepast. Googlebot komt regelmatig langs. Ook de nieuw toegevoegde foto's worden nog niet gevonden. Ik neem/nam aan dat je Google niet hoeft te attenderen op de gewijzigde website. Iemand enig idee wat de reden kan zijn? groeten en vast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2005 Google heeft (minstens) twee robots. Een voor de pagina's zelf en eentje voor de plaatjes (User-Agent: Googlebot-Image)... Misschien dat je daar eens je logs op kan naslaan. Geen idee wat er aan de hand kan zijn.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2005 Het duurt meestal langer dan 1 sweep voor google foutieve links verwijdert. Het kan immers voorkomen dat toevallig de server ff plat is als google net langs komt en om dan meteen die link maar te kiepen... Ik heb zelf laatst een site toegevoegd en die stond een maand later in de lijst, 2 weken later ook met de goeie Title (bedrijfsnaam staat beter dan "Klik hier als u niet wordt doorgestuurd" :oops: ), maar de ouwe, dooie link (was eerst een submap van een andere site) staat er nog steeds boven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2005 Je kunt de onderhavige pagina's eens opnieuw submitten. Dat wil wel eens helpen. Maar normaliter is het toch gewoon een kwestie van afwachten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2005 Hallo allemaal, Bedankt voor de antwoorden. Overigens is het niet een kwestie van 1 of 2 weken. Voor een deel waren de wijzigingen al half augustus doorgevoerd. De rest eind sept. Overigens dacht ik dat het geen zin meer had jezelf bij google aan te melden. En ik zag wel een website waar je gratis je site op zo'n 40 zoekmachines kunt laten submitten, maar dan moet je gelijk je hele doopceel meegeven en daar bedank ik voor. groeten, screenspy Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2005 Je zou hier ook nog eens naar kunnen kijken. https://www.google.com/webmasters/sitemaps/login?source=gsm&subID=us-et-gdlnsbeta http://www.google.nl/webmasters/guidelines.html Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen