anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Delen Geplaatst: 13 december 2005 De hardware heb ik gekocht al. Ik heb namelijk een philipsbasistation gekocht [url=http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3Dcpwbs054_00_nl_consumer%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fnl_NL%2Fcategories%3Ccatalog_nl_consumer%2Fcategories%3Cmonitors_pc_peripherals_gr_nl_consumer%2Fcategories%3Cwireless_pc_networking_ca_nl_consumer%26&productId=CPWBS054_00_NL_CONSUMER&activeCategory=MONITORS_PC_PERIPHERALS_GR_NL_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=QUT2LLOUUO1JTJ0RMRCSHQVHKFSESI5P]veelstelangelink[/url] en een usb wireless adapter van asus. Heb ik dan voldoende om wireless online te kunnen. Het lukt me namelijk niet. Hieronder volgt een tekst van iemand die zegt dat je een modem EN en router nodig hebt. " modem blijft nodig: dat vertaalt het adsl-signaal naar een usb-signaal. Je hebt derhalve een router nodig, voorzien van usb, met een access point (voor het draadloze contact) ingebouwd, veelal een draadloze router genoemd. De draadloze verbindings mogelijkheid komt in verschillende uitvoeringen m.b.t. de maximaal haalbare snelheid in mega bits per seconde (Mb/s of Mbps). 11 Mb/s is de traagste standaard. Het kan zin hebben een wat beter apparaat te kopen: sommige toepassingen (bittorrent, p2p, gamen) vereisen bepaalde eigenschappen die bewerkstelligt worden door een in de router aanwezige processor. Relatief goedkope routers hebben op dit punt niet de allerbeste papieren: een snelle processor kost meer." Ik krijg totaal geen connectie wireless met een gewone netwerkkabel lukt het wel. Kan iemand me verder helpen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen