anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Delen Geplaatst: 7 december 2005 je hebt normaal een startknop linksonder in je werkbalk maar kan je zoiets ook in je internet explorer zetten bv,links bovenin naast vorige nu moet je als je een adres intikt op de enter toets drukken, maar ik wou dat gewoon met de muis doen[klik pagina openen] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Er zit toch een "go" knop in MSIE? En anders kun je die wel aanzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2005 waar zit hij dan want bij mij staat er niks en hoe zet je hem aan??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2005 [quote:ceb9d557b4="vedion"]waar zit hij dan want bij mij staat er niks en hoe zet je hem aan???[/quote:ceb9d557b4] Hoi, start explorer op ga naar extra/internet opties/geavanceerd en kijk onder surfen. en vink aan --de knop ga naar in de adressebalk weer geven-- klik op toepassen klaar gr. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen