Ga naar inhoud

Nepsites?

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn vriend en ik hebben sinds kort ADSL bij Het Net. Sinds zaterdag ( met name in de avonden) krijgen we bij het opstarten verschillende foutmeldingen, waaronder : kan de server niet vinden, u bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken, location not found etc. We gebruiken msn.nl als startpagina, en krijgen daarbij de foutmelding dat de pagina niet meer bestaat.. Heel vreemd, want in de middagen bestaat die pagina wel. Ook krijgen we bij het bezoeken van andere sites, de URL in de adresbalk die wel eerder hebben bezocht ( waar we dus ook een foutmelding van krijgen). Of zoals eerder al geschreven, bij de startpagina van MSN, dat we niet gemachtigd zijn om de pagina te bekijken. De websites waarbij we wel contact krijgen, zien er niet uit als de orginele websites. De lettertype, en grootte, en de indeling kloppen niet. We maken gebruik van G-Data antivirenkit 2006, waarin firewall, virusscanner, anti Phishinh etc, opzit. We vinden dit wel heel erg vreemd, en het leek me verstandig om even advies te vragen.. Alvast bedankt voor de moeite, Vr. Gr, Iris
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...