anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Delen Geplaatst: 4 december 2005 Hallo, Mijn vriend en ik hebben sinds kort ADSL bij Het Net. Sinds zaterdag ( met name in de avonden) krijgen we bij het opstarten verschillende foutmeldingen, waaronder : kan de server niet vinden, u bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken, location not found etc. We gebruiken msn.nl als startpagina, en krijgen daarbij de foutmelding dat de pagina niet meer bestaat.. Heel vreemd, want in de middagen bestaat die pagina wel. Ook krijgen we bij het bezoeken van andere sites, de URL in de adresbalk die wel eerder hebben bezocht ( waar we dus ook een foutmelding van krijgen). Of zoals eerder al geschreven, bij de startpagina van MSN, dat we niet gemachtigd zijn om de pagina te bekijken. De websites waarbij we wel contact krijgen, zien er niet uit als de orginele websites. De lettertype, en grootte, en de indeling kloppen niet. We maken gebruik van G-Data antivirenkit 2006, waarin firewall, virusscanner, anti Phishinh etc, opzit. We vinden dit wel heel erg vreemd, en het leek me verstandig om even advies te vragen.. Alvast bedankt voor de moeite, Vr. Gr, Iris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Ik gebruik ook Het Net, niets aa de hand. Het zou een storing kunnen zijn of een overbelast netwerk waardoor bepaalde sites of frames niet laden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Dat zou misschien kunnen maar het lijkt me erg raar, dat het daaraan zal liggen. Waarom lijken de sites dan zo anders dan dat ze normaal doen? En waarom ben ik niet gemachtigd om de mijn startpagina niet te kunnen bekijken. Dit vind ik erg raar, en tevens ook zeer frustrerend. Bedankt voor uw/je advies, Vr Gr, Iris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Sites kunnen er anders uitzien doordat frames of stylesheets niet opgehaald worden. Of het kan een ouderwetse browserkaper zijn.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Graag zou ik dan willen weten wat ik aan een "oude browser kaper"kan doen. Want dit is gewoon zeer vervelend, er is geen eens een mogelijkheid om in de avonden normaal te internetten. Vr Gr, Iris Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Plaats is een hijackthis logje in b&p. Zie de faq hoe dat moet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2005 Ik zal dat zeker doen, alleen dit zal pas in de weekenden kunnen. Mijn vriend en ik wonen n.l niet samen. Vr gr, Iris Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen