anoniem Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 In Outlook Express heb ik via Extra - Opties - Onderhoud - Archiefmap - Wijzigen de archiefmap op een andere partitie gezet. Kan dat in Outlook, dus als onderdeel van Microsoft Office, ook en hoe dan? (een vriend stelde me die vraag maar zelf heb ik nooit met Outlook gewerkt, vandaar deze vraag hier). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2005 Extra>>Opties>>tabblad E-mailinstellingen>>knop Gegevensbestanden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2005 Kun je (of iemand anders) a.u.b. nog iets preciezer zijn? Ben net even bij die vriend geweest, we konden onder Extra>Opties geen tabblad e-mailinstellingen vinden. Wel zag ik onder Bestand de mogelijkheid om de locatie van de archiefmap te wijzigen. Moeten we die optie hebben of is het toch anders? (nogmaals: ik ken Outlook totaal niet en ben altijd als de dood dat iemand met dit soort grappenmakerij allerlei belangrijke post kwijtraakt, vandaar dat ik het zeker wil weten). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2005 in de versie (2003) die ik heb krijg ik dit te zien: [img:c08b9bff6a]http://www.neuf.nl/outlook.jpg[/img:c08b9bff6a] wellicht dat dit in andere versies anders is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2005 Volgens mij draait ie Office XP, maar ik zal vragen of ie er even naar kijkt. Bedankt in ieder geval. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2005 Outlook werkt met zogenaamde PST bestanden (personal storage). 1) Outlook sluiten, 2) PST-bestand verplaatsen 3) Instellingen binnen je mailomgeving aanpassen (start/instellingen/mail) omdat de plek van je gegevensbestand is gewijzigd. Dit is vastgelegd in je 'profiel' 4) Outlook starten.. voila Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen