anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Delen Geplaatst: 27 november 2005 Tjoo, Ik heb een eigenaardig probleempje met het binnen halen van mijn mail, ik krijg een time-out melding van ms-outlook met de verdere gegevens: Bezig met ontvangen is een fout (0x8004210A) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of internetprovider (ISP). Ik heb de foutcode meegenomen naar de microsoft knowledge base, maar geen van alle suggesties zetten me van het probleem af. Is er iemand die dit kent? Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2005 Hoi, Hier misschien iets te vinden... http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXE,DVXE:2004-41,DVXE:en&q=Bezig+met+ontvangen+is+een+fout+%280x8004210A%29+opgetreden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2005 Mogelijkheid 1: Een foutje in de instellingen van het account, de inlognaam of het wachtwoord of de naam van de pop-server klopt niet. Mogelijkheid 2: Er zit een firewall in de weg die outlook of poort 110 blokkeert. Mogelijkheid 3: De mailserver van je provider is niet bereikbaar. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2005 [quote:00ddb5e27c="~Vlinder~"]Hoi, Hier misschien iets te vinden... http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=DVXE,DVXE:2004-41,DVXE:en&q=Bezig+met+ontvangen+is+een+fout+%280x8004210A%29+opgetreden[/quote:00ddb5e27c] De foutcode heb ik op gegoogled, veel tegen gekomen met (0x8004210A) maar geen oplossing daaruit gehaald. [quote:00ddb5e27c="Jim van Zweeden"] Mogelijkheid 1: Een foutje in de instellingen van het account, de inlognaam of het wachtwoord of de naam van de pop-server klopt niet. Mogelijkheid 2: Er zit een firewall in de weg die outlook of poort 110 blokkeert. Mogelijkheid 3: De mailserver van je provider is niet bereikbaar[/quote:00ddb5e27c] Geen van je 3 suggesties geeft soulaas, ik las wel iets over het gefragmenteerd versturen van pakketjes en dat een antivirusapplikaat of firewall daar moeite mee heeft, maar ook met beide uitgeschakeld komen de berichten niet binnen..maar dat weet ut provskuhh. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen