anoniem Geplaatst: 26 november 2005 Delen Geplaatst: 26 november 2005 Nadat Azureus is geinstalleerd krijg je op een gegeven moment tijdens de configuratie een NAT/SERVER poort test op poort 6881. Bij mij komt dan na verloop van tijd de melding kan niet testen. Nu zou dit kunnen liggen aan mijn firewall denk ik maar hoe stel ik de juiste poort in? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2005 [quote:74cce22dc2="rob bogers"]Nadat Azureus is geinstalleerd krijg je op een gegeven moment tijdens de configuratie een NAT/SERVER poort test op poort 6881. Bij mij komt dan na verloop van tijd de melding kan niet testen. Nu zou dit kunnen liggen aan mijn firewall denk ik maar hoe stel ik de juiste poort in?[/quote:74cce22dc2] Download Nat-manager . hiermee kun je de poorten openzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2005 Ik heb Nat-manager gedownload maar mijn ADSL modem pikt dit programma niet. Het schijnt alleen bestemd te zijn voor Alcatel modems en ik heb eeb Zyxel 600 modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2005 [quote:ef68993b1c="rob bogers"]Ik heb Nat-manager gedownload maar mijn ADSL modem pikt dit programma niet. Het schijnt alleen bestemd te zijn voor Alcatel modems en ik heb eeb Zyxel 600 modem.[/quote:ef68993b1c]Zoek anders met google naar--- poort-router- openen-- als keywords. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen