Ga naar inhoud

website promoti

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben eigelijk nieuwschierig hoe je nu het beste een site promoot. Natuurlijk heb ik al op het internet gezocht maar daar zijn zoveel uiteenlopende dingen. De een zegt wl meta tags de ander niet wel of niet betaalde aanmelding. teven wordt je veel beloofd hoge page rankings voor veel geld (wat ik niet geloof) Ik zet de site er niet bij omdat ik hier niet wil lopen spammen maar op zoek ben naar mensen die net asl ik uit hobby zijn begonnen met sites maken en die ook ooit is geen bezoekers hadden. Ik kijk ook wel is naar link exchange maar ik weet niet met wat voor soort sites ik dan zou moeten ruilen. Tevens ben ik wel benieuwd hoe je nu mensen aantrekt die je kunnen helpen, dan bedoel ik dus uit leeifhebberij en niet dure proffesionele hulp. Het gaat trouwens om een bittorrent site. Groetjes Erik
Link naar reactie
Ik wil graag films en muziek gaan hosten, daar zijn er natuurlijk al tig stes van maar ik doe het omdat het mij wel een uitdaging leek een torrentsite te hosten en aan te passen naar mijn eigen behoeften. Ik hoop dat je ij helen kunt of in iedergval in de goede richting kunt sturen, daar er zoveel vaak tegenstrijdige artikkelen zijn te vinden over site promotie. Groetjes Erik Bos
Link naar reactie
Meeste bezoekers zullen via Google binnenkomen (dat is bij mij tenminste zo, lijkt me bij een torrentsite ook). Van belang is dan om goed geindexeerd te worden, wat oa betekent dat vooral het taalgebruik goed moet zijn. Sites met veel spelfouten worden door google niet echt hoog gewaardeerd. Google gebruikt van je pagina('s) de <title> en <meta name="Description"> om aan zijn (be)zoekers te tonen. Die dus sowieso opnemen. <meta name="Keywords"> is handig als je op meerdere zoektermen gevonden wil worden, maar die niet allemaal in de tekst van je homepage wilt plaatsen. De tekst van de homepage weegt echter ongeveer net zo zwaar en herhalen van allerlei zoektermen of die meta helemaal volproppen heeft geen zin, dat doorziet google. Voor jou dus van belang om te proberen een niche te vullen in de torrentmarkt, oftewel pagina's aanbieden met (liefst) unieke content of de unieke dingen van je site extra belichten, zodat die goed geindexeerd worden. Wat verder vooral ook goed helpt om bij Google hoog te scoren is ervoor zorgen dat andere websites naar jou linken. Moeten wel relevante sites zijn, dus niet meteen aan je oom vragen of ie een link naar je wil leggen op zijn modelspoorsite. Regelmatig es ergens een link achterlaten in een gastenboekie of een forum ofzo wil ook wel helpen, maar dat geeft op zich alleen af en toe een piekje. Beter zijn duurzame links op torrentportals ofzo... Bekijk eens wat andere torrentsites en hoe hoog die scoren bij google en of die ook op andere sites worden gelinkt (bittorrent.pagina.nl).
Link naar reactie
[quote:4739bd51b6="xces-Erik"]Ik wil graag films en muziek gaan hosten, daar zijn er natuurlijk al tig stes van maar ik doe het omdat het mij wel een uitdaging leek een torrentsite te hosten en aan te passen naar mijn eigen behoeften. Ik hoop dat je ij helen kunt of in iedergval in de goede richting kunt sturen, daar er zoveel vaak tegenstrijdige artikkelen zijn te vinden over site promotie. Groetjes Erik Bos[/quote:4739bd51b6] Zoals je waarschijnlijk weet is het beschikbaar stellen van Muziek en films via het internet verboden. Denk dat bij deze voldoende gezegd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...