Ga naar inhoud

UPS...

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Geen idee of deze kwestie hier van toepassing is, maar toch eens proberen. Ik ben afkomstig uit Belgie en heb onlangs een digitale camera gekocht via de online webwinkel Digitalstreet (die gevestigd is in Nederland). Deze is woensdag besteld geweest, donderdag ben ik gaan betalen, vrijdag zag ik dat het geld van mijn rekening af was. En de week er op woensdag belde ik ongerust om te zien of ze de betaling hadden ontvangen, en ja ze hadden deze net ontvangen. Het pakje werd verstuurd dezelfde dag nog en zou er in princiepe 1 dag overdoen. Dus ik gokte op donderdag... niet dus. Als ik mijn trackingnr gebruik op de ups site, dan geeft deze aan dat het pakje donderdagochtend in Frankrijk is aangekomen... en verder niks meer. Mijn vraag is dus nu: Waarom versturen ze dat in godsnaam naar Frankrijk? of is dit normaal? Het is toch makkelijker om dit gewoon vanuit Nederland naar Belgie te sture? Bij de status van verzending staat nu Uitzondering. Wat betekent dit? Want ik vind nergens echt iets verklarends terug. Nu is het Wapenstilstand vrijdag hier in Belgie en dan werken de belgen dus niet. Ups Belgie ook niet staat op de site vermeld. Leuk, ik had die camera dus zaterdag nodig als kado voor mijn vriendin haar verjaardag. Leuke verjaardag dan. Of levert UPS zaterdags ook af?... :(
Link naar reactie
Je kunt voor je vriendin ook even een "tegoedbon" in elkaar knutselen. Tjsa, het is niet onmogelijk, dat het juist vanwege die feestdag niet bezorgd wordt. Of dat het juist vanwege die dag via Frankrijk loopt. Of dat het dichtstbijzijnde distributiecentrum van UPS in Frankrijk is. Beetje giswerk natuurlijk. Overigens had je die camera natuurlijk ook eerder kunnen bestellen. Je hebt het er wel een beetje erg op laten aankomen. Het is niet ongewoon dat bestellingen wat langer op zich laten wachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...