anoniem Geplaatst: 11 november 2005 Delen Geplaatst: 11 november 2005 Hallo, Geen idee of deze kwestie hier van toepassing is, maar toch eens proberen. Ik ben afkomstig uit Belgie en heb onlangs een digitale camera gekocht via de online webwinkel Digitalstreet (die gevestigd is in Nederland). Deze is woensdag besteld geweest, donderdag ben ik gaan betalen, vrijdag zag ik dat het geld van mijn rekening af was. En de week er op woensdag belde ik ongerust om te zien of ze de betaling hadden ontvangen, en ja ze hadden deze net ontvangen. Het pakje werd verstuurd dezelfde dag nog en zou er in princiepe 1 dag overdoen. Dus ik gokte op donderdag... niet dus. Als ik mijn trackingnr gebruik op de ups site, dan geeft deze aan dat het pakje donderdagochtend in Frankrijk is aangekomen... en verder niks meer. Mijn vraag is dus nu: Waarom versturen ze dat in godsnaam naar Frankrijk? of is dit normaal? Het is toch makkelijker om dit gewoon vanuit Nederland naar Belgie te sture? Bij de status van verzending staat nu Uitzondering. Wat betekent dit? Want ik vind nergens echt iets verklarends terug. Nu is het Wapenstilstand vrijdag hier in Belgie en dan werken de belgen dus niet. Ups Belgie ook niet staat op de site vermeld. Leuk, ik had die camera dus zaterdag nodig als kado voor mijn vriendin haar verjaardag. Leuke verjaardag dan. Of levert UPS zaterdags ook af?... :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2005 Ik snap je frustratie, maar ik denk niet dat wij hier iets aan kunnen doen, of je kunnen helpen. Het enige wat je zou kunnen doen is contact opnemen met UPS in Nederland of Frankrijk. Daar wordt vandaag namelijk wel gewoon gewerkt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2005 Je kunt voor je vriendin ook even een "tegoedbon" in elkaar knutselen. Tjsa, het is niet onmogelijk, dat het juist vanwege die feestdag niet bezorgd wordt. Of dat het juist vanwege die dag via Frankrijk loopt. Of dat het dichtstbijzijnde distributiecentrum van UPS in Frankrijk is. Beetje giswerk natuurlijk. Overigens had je die camera natuurlijk ook eerder kunnen bestellen. Je hebt het er wel een beetje erg op laten aankomen. Het is niet ongewoon dat bestellingen wat langer op zich laten wachten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen