Ga naar inhoud

Enquete maken

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste pc experts, Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een 70 tal vragen op papier staan en dat zijn vragen voor een enquete. Deze enquete moet ik naar een bepaald aantal mensen sturen / laten invullen. Ik had het idee om deze via email te versturen. Nu wil ik dus die vragen gaan overtypen, met de antwoorden erachter en dan is het bedoeling dat de ontvanger het juiste antwoord aanvinkt. Als ik dit in Word maak en verzend als bijlage, kan de ontvanger dan gewoon vinken en als hij opslaan als doet naar mij terug zenden? Of is er een andere foefje voor
Link naar reactie
[quote:ab44662cc3] Als ik dit in Word maak en verzend als bijlage, kan de ontvanger dan gewoon vinken en als hij opslaan als doet naar mij terug zenden? [/quote:ab44662cc3] Als die ontvangers allemaal MS-Word hebben wel ja. Gelukkig zijn er ook mensen die het computerlandschap een beetje pluriform willen maken. Maar nu constructief: je kan natuurlijk ook de vragen gewoon in de mail zetten, en de mensen in de reply hun antwoord [b:ab44662cc3]vet [/b:ab44662cc3]laten maken ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...