anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Delen Geplaatst: 7 november 2005 Beste pc experts, Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een 70 tal vragen op papier staan en dat zijn vragen voor een enquete. Deze enquete moet ik naar een bepaald aantal mensen sturen / laten invullen. Ik had het idee om deze via email te versturen. Nu wil ik dus die vragen gaan overtypen, met de antwoorden erachter en dan is het bedoeling dat de ontvanger het juiste antwoord aanvinkt. Als ik dit in Word maak en verzend als bijlage, kan de ontvanger dan gewoon vinken en als hij opslaan als doet naar mij terug zenden? Of is er een andere foefje voor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 [quote:ab44662cc3] Als ik dit in Word maak en verzend als bijlage, kan de ontvanger dan gewoon vinken en als hij opslaan als doet naar mij terug zenden? [/quote:ab44662cc3] Als die ontvangers allemaal MS-Word hebben wel ja. Gelukkig zijn er ook mensen die het computerlandschap een beetje pluriform willen maken. Maar nu constructief: je kan natuurlijk ook de vragen gewoon in de mail zetten, en de mensen in de reply hun antwoord [b:ab44662cc3]vet [/b:ab44662cc3]laten maken ofzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Degene waar de mail naar toe gaan hebben allemaal word, dus dan zou het probleem opgelost zijn. Via de mail is denk ik niet zo'n succes in mijn geval. Het moet uitgeprint worden en geturft worden, en dan lijkt het word systeem me het makkelijkste, toch? Dank voor je hulp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Waarom niet binnen een forum een subforum maken met daarin een poll per vraag? Uitprinten is dan wel iets lastiger als je dat wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Ik ben altijd van het "KISS" principe (Keep It Simple, Stupid! (no offence :lol: )). Waarom zou printen van een mail onhandiger zijn dan printen van een Word-document? Sterker nog; 't is eenvoudiger; je hebt maar 1 applicatie nodig ipv 2 (zowel jij, als je geënqueteerden). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Ik zou hetzelf gewoon online zetten, met een enquete script. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Omdat je in een mail niet kan vinken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 jawel hoor, als je een html-held bent, kan dat vast. (Kies in een lege outlook-mail maar eens extra - formulier ontwerpen) Maarja, KISS... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2005 En ook deze gelukt, dankje heren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen