anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Delen Geplaatst: 6 november 2005 Als ik van internet een video wil afspelen die via een stream bestand werk lukt dat niet. Jan van der Veeken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Wou je ons dit zomaar even mededelen, of was het de bedoeling dat we samen over een oplossing gaan nadenken? In het laatste geval is het misschien handig als we wat meer informatie krijgen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Je hebt vast wel een foutmelding gekregen Heb je Real en WMP wel geïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Wat is het bestandsformaat inderdaad, heb je een linkje naar de stream? Wat voor programma gebruik je? Dan kunnen we gerichter helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Als ik een filmpje wil kijken en hij haalt het bestandje stream op en wil gaan afspelen in windows mediaplayer, dan stop het afspelen voordat het begint op mijn laptop werkt het wel, maar daar zit ik dan vaak op te werken, en kan darom daarop geen video kijken. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Krijg je nog een foutmelding? En staat er nog iets wat kan wijzen op een fout onderaan, tijdens laden en beginnen met afspelen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 Nee ik krijg geen foutmelding Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen