anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Delen Geplaatst: 5 november 2005 Via ''kopieeren naar' bureaublad'' heb ik een snelkoppeling gemaakt van Google opgeslagen onder Favourites. Dubbelklik ik nu op snelkoppeling Google (bureaublad) dan komt: ''Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configiratiescherm''. Toen heb ik mapopties - bestandstypen geopend, maar hier staat zoveel, dat ik niet weet wat ik moet doen. Welk bestandstype moet ik hebben en op welke manier en welk programma moet ik koppelen? Indien mogelijk graag duidelijk uitleg wat te doen. Is er soms ook nog een andere manier om een snelkoppeling op bureaublad te maken van Google? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 In feite heb je een snelkoppeling gemaakt naar een snelkoppeling. Kies gewoon voor [b:a435acac92]Kopiëren[/b:a435acac92] i.p.v. voor [b:a435acac92]Kopiëren naar[/b:a435acac92]. Selecteer dan het bureaublad en kies voor rechtermuisknop en [b:a435acac92]plakken[/b:a435acac92]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 Bedankt voor Uw tip. E.e.a. werkt nu. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen