Ga naar inhoud

Snelkoppelingen herstellen naar IE na verwijderen Firefox

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, heb een paar weken Firefox gebruikt naast Indernet Explorer. Vandaag Firefox weer verwijderd. Bij IE/Extra/Internetopties/programma's controleren of IE de standaard browser is aangevinkt. Nu moet ik elke keer als ik op een snelkoppeling klik die verwijst naar een pagina op internet aangeven dat dat programma geopend moet worden met internet explorer terwijl ik daar wel steeds aanvink dat de actie moet worden onthouden. Ben ook uitgelogd geweest en heb opnieuw opgestart. Ook als ik een nieuwe snelkoppeling aanmaak naar b.v. mijn eigen website blijft het probleem. Om nou voor zoiets een ghost van vorige week terug te zetten gaat me een beetje te ver. Er moet toch ergens een oplossing zijn? Bedankt alvast voor het meedenken.
Link naar reactie
Je tips uitgevoerd, helpt niet. Er gaat teveel tijd inzitten helaas. Pst gecopieerd naar de backup map op andere partitie. Ghost teruggezet. Pst in de goede dir. Klaar. Alleen, hoe komt zo,n probleem nu. Firefox en IE kun je naast elkaar gebruiken en nu blijkt dus dat je na een uninstall van firefox met de gebakken peren komt te zitten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...