anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Delen Geplaatst: 4 november 2005 Beste mensen, heb een paar weken Firefox gebruikt naast Indernet Explorer. Vandaag Firefox weer verwijderd. Bij IE/Extra/Internetopties/programma's controleren of IE de standaard browser is aangevinkt. Nu moet ik elke keer als ik op een snelkoppeling klik die verwijst naar een pagina op internet aangeven dat dat programma geopend moet worden met internet explorer terwijl ik daar wel steeds aanvink dat de actie moet worden onthouden. Ben ook uitgelogd geweest en heb opnieuw opgestart. Ook als ik een nieuwe snelkoppeling aanmaak naar b.v. mijn eigen website blijft het probleem. Om nou voor zoiets een ghost van vorige week terug te zetten gaat me een beetje te ver. Er moet toch ergens een oplossing zijn? Bedankt alvast voor het meedenken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 verkenner - extra - mapopties - tabblad bestandstypen: staat bij html document iexpore.exe genoemd als programma? check ook even of bij bestandstypen url niet nog een verwijzing staat naar firefox, en zo ja, wijzig die dan naar iexplore.exe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Je tips uitgevoerd, helpt niet. Er gaat teveel tijd inzitten helaas. Pst gecopieerd naar de backup map op andere partitie. Ghost teruggezet. Pst in de goede dir. Klaar. Alleen, hoe komt zo,n probleem nu. Firefox en IE kun je naast elkaar gebruiken en nu blijkt dus dat je na een uninstall van firefox met de gebakken peren komt te zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 blijkt maar weer eens dat uninstalls ook niet altijd even betrouwbaar zijn. enfin, gelukkig hebben we ghost nog, ook mijn steun en toeverlaat.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 bedankt voor de moeite Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen