anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Delen Geplaatst: 4 november 2005 Met een paar mensen heb ik http://www.nugget.nl/woudschoten/fotocd/ in elkaar gezet. Nu is het de bedoeling die hele site op CD te zetten. Wanneer ik de online versie in IE opvraag is alles goed, maar wanneer ik de offline versie draai, gaat ie plotseling zueren over ActiveX. Dat is echt heel irritant en wil ik graag weg hebben. Niet dmv een instelling, maar iets in de pagina. Ik wil nl dat iedereen die die CD bekijkt (hij wordt verspreid voor commerciele en niet-commerciele doeleinden) die melding niet krijgt. In FF etc heb ik er natuurlijk geen last van, maar aangezien het merendeel nog IE gebruikt zou ik het graag opgelost zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 heb geen verstand van active-zaken, maar heeft het misschien iets te maken met de beveiligingsinstellingen van ie waardoor de cd bijvoorbeeld niet (h)erkend wordt als vertrouwde zone o.i.d.? je zult het in elk geval moeten zoeken in ie - extra - tabblad beveiliging - aangepast niveau. trouwens: iedereen heeft zijn eigen instellingen, dus het blijft een kwestie van hopen dat iedereen die cd op zijn eigen pc kan bekijken.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 bekijken kan wel, maar je krijgt dan steeds zon melding, en dan moet je m ff toestaan, of niet. Maar bekijken lukt vervolgens altijd wel. Iemand anders mssn nog een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 tja, zo komen we niet verder: heb je nu wel of niet ge-experimenteerd met de instellingen..? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 ja, heb ff geexperimenteerd maar t wil niet lukken. ik draaide tot nog toe de versie die gewoon op mn Bureublad staat. Ik heb net alles op een CD'tje gegooid en krijg nu slechts een keer die melding, waanneer de instellingen op 'normaal' staan. Ik denk dat ik me hierbij moet neerleggen en maar moet hopen dat iedereen de CD kan bekijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen