anoniem Geplaatst: 2 november 2005 Delen Geplaatst: 2 november 2005 Hallo, Ik heb er geen thread over kunnen vinden, dus lijkt het me leuk om zelf een nieuwe discussie te starten waarvan ik hoop dat het een waardevol overzicht wordt. Wat zijn de beste weblogs? Welke worden steevast iedere dag gelezen? En op welke rss-feeds hebben we een abonnement? Hieronder mijn (overigens nog beperkte) keuzes. Ik ben benieuwd naar die van iedereen. Gadgets Bright (www.bright.nl) Gizomodo (http://nl.gizmodo.com/) Internet Wired News (www.wired.com) Webwereld (www.webwereld.nl) DutchCowboys Molblog Pivotlog Downloadsquad Media Internetjournalist Infinitiweblog RTL Nieuws Mediaonderzoek Frankwatching Nieuwszicht Newsdisigner Tutorials The Photoshop Blog Good-Tutorials.com A list apart Overig The net is dead Windows Vista Blog HccMagazine MozillaZine Uiteraard zijn andere categorieen ook welkom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2005 flabber voor de fun Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen