Ga naar inhoud

Herstel inbox Outlook Express 6

anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn harde schijf is beschadigd, maar een nieuwe geplaatst en kan gewoon opstarten. Ik kan de oude schijf bekijken en er gegevens vanaf halen. Nu wil ik graag de gegevens en e-mails van de oude schijf halen. De favorieten was geen enkel probleem, ik zoek dus de data van Postvak IN. Waar kan ik die vnden? En hoe kan ik ze verplaatsen naar Postvak IN van de nieuwe harde schijf. Outlook starten vanaf de oude schijf was niet succesvol. Alvast bedankt voor het advies Ruud
Link naar reactie
[quote:df6195067e="Martijn Hogendorf"]Welke outlook? Die van office, of van windows (outlook express)[/quote:df6195067e] Gezien zijn topic-titel zou ik gokken: Outlook Express :wink: :wink: Ik heb zelf geen ervaring met OE, maar op internet vond ik dit: [quote:df6195067e]De e-mailbestanden van Outlook Express, het kleine zusje van Outlook, zijn te vinden door in het programma de menu's: Extra -> Opties -> tabblad Onderhoud -> Archiefmap te volgen. Kopieer de locatie van Archiefmap naar Windows Verkenner. Hier tref je alle mailbestanden aan. Het adresboek van Outlook Express is te kopiëren via Bestand -> Exporteren -> Adresboek (tekstbestanden, door komma's gescheiden). Sla het bestand op en kopieer het vervolgens naar een veilige locatie.[/quote:df6195067e]
Link naar reactie
eerst weergave van verborgen bestanden aanzetten in verkenner. dan zoeken naar *.dbx de map die je dan krijgt kopiëren naar cd of usb stick terugzetten op je nieuwe pc in de map waar je dáár de dbx bestanden ziet. (kopiëren werkt alleen goed als je alle bestanden in die map overzet). wel eerst via eigenschappen het attribuut alleen lezen weghalen vóór je oe start. ga op gelijke wijze tewerk voor je adresboek: *.wab
Link naar reactie
Hartelijk dank voor jullie hulp, hier blijkt maar weer dat gezamenlijke inspanning soms tot voortreffelijke resultaten leid. Nadat ik de verborgen bestanden zichtbaar maakte, lukte het nog steeds niet om via zoeken *.dbx de bestanden te vinden, maar via de lokatie "documents en settings/enz." lukte het me wel om de bestanden te vinden en te importeren. Nogmaals hartelijk dank! Ruud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...